خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس هنوز جای خالی دارد؛

رحیمی: بازیکنان تیم ملی مرد روزهای سخت هستند / فقط با جلال حسینی قرارداد نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۳۳

ملی‌پوشان کشورمان مرد روزهای سخت هستند و به طور حتم در دیدارهای خود در جام جهانی بهترین بازی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه نخستین دیدار تیم ملی در جام جهانی گفت: ملی‌پوشان خودشان باشند و با انگیزه بازی کنند تا تنها خواسته مردم و کارشناسان برآورده شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی با اشاره به نتایج شگفت‌انگیز مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی۲۰۱۴ برزیل افزود: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد اسپانیا از هلند ۵ گل دریافت کند و یا کاستاریکا با نتیجه ۳ بر یک اروگوئه را شکست دهد. ما می‌دانیم بازی در جام‌جهانی سخت است، اما معتقدم اگر بازیکنان خودشان باشند نتایج خوبی خواهند گرفت.

وی که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، افزود: ملی‌پوشان کشورمان مرد روزهای سخت هستند و به طور حتم در دیدارهای خود در جام جهانی بهترین بازی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد بازیکنان ملی‌پوش تیم پرسپولیس نیز گفت: به غیر از سید جلال حسینی سایر ملی‌پوشان پرسپولیس با این تیم قرارداد دارند و مشکلی نداریم.

رحیمی در مورد تازه‌ترین شرایط اردوهای آماده‌سازی پیش فصل تیم پرسپولیس اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی تیم از یک هفته قبل آغاز شده و روز گذشته کادر فنی به همراه تیم برای برپایی اردوی ۱۲ روزه به اردبیل رفتند و از امروز تمرینات خود را در این شهر آغاز می‌کنند.

وی همچنین در مورد بازیکنان جدیدی که قرار است به تیم پرسپولیس ملحق شوند نیز گفت: پرسپولیس هنوز جای خالی دارد، اما به لحاظ اخلاقی و حرفه‌ای تا تکلیف‌مان با بازیکنان جدید و مورد نظر علی دایی سرمربی تیم مشخص نشود در این مورد صحبت نخواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز