خبرگزاری کار ایران

انتظار داریم سازمان لیگ با متخلفان برخورد کند؛

خادم: هرگز نگفتم باشگاه‌ها نمی‌توانند قراردادهای سنگین امضا کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۷۴

اگر باشگاه‌ها سقف بودجه را رعایت نکنند، بحثبرخورد وزارت ورزش نیست، بلکه بحثسازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که انتظار داریم برخورد کنند

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: هرگز نگفته‌ام باشگاه‌ها نمی‌توانند قراردادهای سنگین با بازیکنان بندند.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مورد خودم باید بگویم هرگز نگفته‌ام باشگاه‌ها نمی‌توانند با بازیکنان قراردادهایی با مبالغ بالا امضا کنند، بلکه تاکید ما بر این است که فوتبال باید مولد باشد و اگر قرار است هزینه شود، هزینه هایش را خودش پوشش دهد و ایجاد منابع جدید برای توسعه فوتبال داشته باشد.

وی افزود: تصور می‌شود عددهایی که عنوان می‌شود، با فضای مالی موجود در ورزش کشور همخوانی ندارد، اما شاهد رقم‌های غیرقابل دفاع هم نیستیم. اگر درآمد باشگاه‌ها طوری باشد که بتوانند رقم‌های بزرگ به بازیکنان بدهند، در نهایت خودشان منتفع می‌شوند، اما با توجه به آسیب‌هایی که فوتبال ما دارد، رعایت هزینه‌ها بر عهده باشگاه‌ها است که آن هم بر آمده از نظر کارشناسی سازمان لیگ است.

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد رقم قراردادها برای فصل جدید اطلاع خاصی ندارد و اگر قراردادها سنگین است، باید افشا شود و سقف بودجه باشگاه‌ها در آیین‌نامه سازمان لیگ آمده و اتفاقاتی به غلظت سال گذشته وجود ندارد. آنچه برای ما اهمیت دارد، سقف هزینه‌های باشگاه‌ها است که سازمان لیگ اعلام کرده و باید رعایت شود.

وی افزود: چیزی که به ما گفته‌اند این است که قراردادها قابل بررسی و حسابرسی است و بحثسازمان بازرسی است در مورد اینکه باشگاه ها راه فرار بگذارند هم منکر نمی‌توان شد، اما کارشناسان می‌گویند این کار یعنی گذاشتن سقف بودجه منطقی‌تر است.

خادم در پایان گفت: اگر باشگاه‌ها سقف بودجه را رعایت نکنند، بحثبرخورد وزارت ورزش نیست، بلکه بحثسازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که انتظار داریم برخورد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز