خبرگزاری کار ایران

دستیار کی‌روش مطرح کرد:

بازی با ترینیداد انتظارات کادر فنی را برآورده کرد / پیروزی باعثایجاد فرهنگ بردن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۳۱

بردن همیشه مهم است. پیروزی همیشه باعثایجاد فرهنگ بردن می‌شود. این موضوع فقط با کسب نتایجی اینچنین روی می‌دهد.

کمک مربی تیم ملی ایران بازی دوستانه برابر ترینیداد و توباگو را مهم تلقی کرد و گفت این دیدار انتظارات مربیان را برآورده کرده است.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب موفق شد با دو گل احسان حاج‌صفی و رضا قوچان‌نژاد در دیداری دوستانه که در سائوپائولو برگزار شد از سد ترینیداد و توباگو بگذرد.

ایران در ۳ بازی قبلی خود در اردوی اتریش به ترتیب مقابل بلاروس، مونته‌نگرو و آنگولا به تساوی دست پیدا کرده بود. این نخستین پیروزی ایران از بازی با کویت در مقدماتی جام جهانی در ماه مارس به حساب می‌آید.

کارلوس کی‌روش در پایان این دیدار حاضر به مصاحبه با رسانه‌ها نشد. اوسیانو کروز، دستیار پرتغالی وی، درخصوص این بازی گفت: این مسابقه توانست انتظارات ما را برآورده کند. ما برای نخستین مسابقه خود مقابل نیجریه در رقابت‌های جام جهانی آماده می‎شویم. روند آماده‌سازی تیم ما در آفریقای جنوبی آغاز شد و تا امروز ادامه پیدا کرده است. اکنون فکر و ذکر ما بازی با نیجریه است.

اوسیانو در ادامه گفت: بردن همیشه مهم است. پیروزی همیشه باعثایجاد فرهنگ بردن می‌شود. این موضوع فقط با کسب نتایجی اینچنین روی می‌دهد. بازیکنان ما بدن و روح خود را در این بازی آزاد کردند و با یک لبخند کار خود را کامل کردند.

تیم ملی ایران در گروه F رقابت‌های جام جهانی با نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز