خبرگزاری کار ایران

سرمربی پیکان دست به کار شد؛

قنبری و خداداد دستیاران ابراهیم‌زاده شدند / آغاز تمرینات از اواسط خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۴۶

طبق اعلام منصور ابراهیم‌زاده، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان از اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود و این تیم اردوهای داخلی و هم اردوی خارجی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران اسامی دستیاران خود و برنامه‌‎های آماده‌سازی این تیم برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انتخاب منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان، او کریم قنبری سرمربی پیشین سپاهان اصفهان و دستیارش در دو تیم نفت و پیکان تهران را به عنوان دستیار نخست و احمد خداداد را به عنوان مربی بدنساز به مدیران این باشگاه معرفی کرد.

همچنین قرار است طی روزهای آینده ابراهیم‌زاده سایر اعضای کادرفنی به خصوص مربی دروازه‌بان‌های تیم پیکان را با توافق مدیران باشگاه معرفی و انتخاب کند.

طبق اعلام منصور ابراهیم‌زاده، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان از اواخر هفته جاری و یا ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود و این تیم برای حضور موفق این تیم در لیگ چهاردهم، هم اردوی داخلی و هم اردوی خارجی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

ابراهیم‌زاده که شنبه شب با مسئولان باشگاه پیکان به توافق نهایی دست یافت، به اصفهان رفته و قرار است طی روزهای آینده به تهران بازگردد تا در نشستی با مدیران باشگاه، در خصوص نفرات مدنظرش برای فصل آینده و نحوه برگزاری تمرینات و اردو‌های آماده‌سازی تیم، هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز