خبرگزاری کار ایران

مهدی نبی خبر داد:

ارسال مدارک نهایی درخواست میزبانی جام ملت های ۲۰۱۹بهAFC

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۵۳

مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا که شامل تعهد نامه های مربوط به شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز است به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

دبیرکل فدراسیون اعلام کرد آخرین مدارک خواسته شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ از سوی ایران به این نهاد ارسال شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی دبیرکل فدارسیون فوتبال گفت: مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ روز گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ که شامل تعهد نامه های مربوط به شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز است، به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. در واقع برای هر شهر تعهد نامه مربوط به شهر میزبان توسط استاندار آن استان، توافق نامه استفاده از استادیوم میزبان توسط مدیر کل وزرش و جوانان استان و توافق نامه استفاده از زمین های تمرین توسط رئیس هیات فوتبال استان به امضا رسیده است.

محمدنبی در ادامه افزود: همچنین کتابچه میزبانی ایران نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال شد که این کتابچه شامل اطلاعات دقیق و جامع از مختصات کشور، هدف از میزبانی، توسعه فوتبال، مختصات فنی و آماری استادیوم ها، زمین های تمرین و هتلها، حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی، فناوری اطلاعات، امنیت، خدمات پزشکی رسانه و ارتباطات، بازاریابی، مالی و بیمه، نقشه ها، آب و هوا، فواصل شهرهای میزبان، وسایل نقلیه عومی، جاذبه های توریستی و امکانات گردشگری است.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: این کتابچه در ۲۲۵ صفحه جمع آوری شده که ۲۴ نسخه از آن به AFC ارسال شده است و علاوه بر مدارک فوق، ضمانت نامه های مورد نیاز AFC جهت تکمیل استادیوم های در حال ساخت نیز به این کنفدراسیون ارسال شده است. جا دارد در این فرصت از کلیه مسئولین و ارگان های مختلف بویژه استانداران استانهای مذکور تشکر و قدردانی کنیم. چرا که توانستیم مدارک مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را با همکاری این عزیزان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم و البته بدیهی است که منتظر پاسخ و جلسات بعد از سوی AFC هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز