خبرگزاری کار ایران

به نفع کودکان سرطانی؛

پیراهن استیلی ۱.۵ میلیارد تومان به فروش رفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۴۴

پیراهن حمید استیلی که با آن در جام جهانی ۹۹۸ فرانسه برابر تیم ملی آمریکا گلزنی کرده بود شب گذشته طی مراسمی به نفع کودکان سرطانی به حراج گذاشته شد

پیراهن حمید استیلی که با آن در جام جهانی ۹۹۸ فرانسه برابر تیم ملی آمریکا گلزنی کرده بود شب گذشته طی مراسمی به نفع کودکان سرطانی به حراج گذاشته شد که در جریان آن مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان جمع آوری شد.

به گزارش ایلنا، این پیراهن شب گذشته در مراسمی با حضور هنرمندان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تالار ایوان شمس طی مراسمی به حراج گذاشته شد. در این مراسم حاضرین می توانستند به هر مقدار که مدنظر دارند به کودکان سرطانی کمک کنند که در نهایت مبلغ قابل توجه ۱.۵ میلیارد تومان جمع آوری شد.

حمید استیلی با تایید این مطلب در رابطه با اینکه سرنوشت پیراهن چه خواهد شد، گفت: مسئولان موسسه سپاس که این برنامه را تدارک دیده بودند، نامه‌نگاری هایی را با آستان قدس رضوی انجام دادند و در صورتی که شرایط فراهم شود به موزه این مجموعه اهدا خواهد شد.

استیلی: با خدا معامله کنیم، شرمنده نمی‌شویم

پیشکسوت و عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: جمع‌آوری ۱.۵ میلیارد تومان برای حراج پیراهن بازی با آمریکا خارج از پیش بینی ما بود ولی اگر با خدا معامله کنیم، نمی گذارد شرمنده شویم. حمید استیلی به سایت رسمی باشگاه افزود: میزان کمک‌های جمع آوری شده در جریان حراج پیراهن خارج از پیش‌بینی ما بود. فقط می توان بگویم برای این اتفاق بی‌سابقه شگر گذار خدا باشیم. او همیشه قبل از هر کسی به کمک بنده‌هایش می‌آید و اگر نیت خیر در میان باشد، نمی‌گذارد شرمنده باشید. بعد از خدا باید از مردم عزیز و دوستان خوبی تشکر کنیم که همیشه در چنین برنامه‌هایی حضور دارند. وی ادامه داد: چندی پیش پیراهن پائولو مالدینی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان در یک برنامه تلویزیونی به فروش رفت. این نگرانی را داشتیم که در این مراسم مبلغ مناسبی برای این بچه‌ها جمع نشود اما نتیجه کار با کمک خدا قابل تصور نبود. هر چند قرار گرفتن زمان برنامه در بین تعطیلات باعثشد دوستان زیادی در تماس‌های تلفنی از عدم حضور خود ابراز تاسف کنند. همچنین آقای دادکان هم تمایل داشتند در این مراسم حضور پیدا کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس، خاطرنشان کرد: در این مراسم از کمک ۵۰ هزار تومنی یک کودک که قلکش را شکسته بود تا کمک یک میلیاردی اسپانسر باشگاه جمع آوری شد. آقایان پوستی و کاظم‌پور به نمایندگی از اسپانسر در این مراسم حضور داشتند. آقای سیاسی رئیس هیات مدیره هم ۲۰۰ میلیون تومان کمک کردند. عزیزان و بزرگان دیگری نیز در این مراسم همراه بودند، آقایان کلانی، آشتیانی، هاشمی طبا، زادمهر، حسن روشن، مجتبی محرمی، انصاریان، رهبری فرد، صاحب پناه رئیس هیات مدیره استقلال، امین تارخ و جمعی از هنرمندان و بسیاری از عزیران دیگر در این برنامه حاضر بودند.

استیلی در پایان تصریح کرد: چندی پیش به یکی از بیمارستان‌ها سر زدیم که در آنجا به ما گفته شد به خاطر عدم وجود دستگاهی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان بیماران را به خارج از کشور اعزام می‌کنند، با وجود این دستگاه بچه‌هایی با یک بیماری خاص می‌توانند تحت درمان قرار بگیرند، در نظر داریم در برنامه دیگری که تدارک می‌بینیم برای خریداری این دستگاه گلریزان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز