خبرگزاری کار ایران

تیم ملی نمایش خوبی خواهد داشت؛

شهباززاده: صعود نکنیم، فاجعه نیست / صحبت جدی با استقلال نداشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۳۲

قراردادم تمام شده و خود سایپا هم پیشنهاد داده چند تا باشگاه دیگر هم پیشنهاد داده اند و صحبت کرده ایم اما باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می افتد

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا معتقد است تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده‌سازی خوبی برای حضور در جام‌جهانی داشته و نمایش خوبی هم از خود به جای خواهد گذاشت و حتی می‌تواند پدیده رقابت‌ها لقب بگیرد، چون هیچ کسی از ما توقع صعود از گروه ندارد و اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم پدیده جام جهانی لقب بگیریم.

گفتگوی سجاد شهباززاده را با خبرنگار ایلنا در زیر بخوانید:

اخباری مبنی بر حضور شما در استقلال برای فصل آینده به گوش می‌رسد، این اخبار چقدر صحت دارد؟
هیچ صحبتی جدی با استقلال نداشته‌ام، فقط یک صحبت مقدماتی بوده و طی روزهای آینده همه چیز مشخص می‌شود اما تا این لحظه مذاکره جدی با استقلال نداشته‌ام.

وضعیت تو با سایپا چطور است؟
قراردادم تمام شده و خود سایپا هم پیشنهاد داده، چند تا باشگاه دیگر هم پیشنهاد داده‌اند و صحبت کرده‌ایم، اما باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. سایپا پیشنهاد خوبی داده، اما به جز مسائل مالی مسائل دیگر را هم در نظر می‌گیرم تا تصمیم نهایی‌ام را بگیرم.

در مورد تیم ملی صحبت کنیم. بازیکنان تیم ملی در اردو هستند، اما تو جایی در بین شاگردان کی‌روش نداری، در این رابطه چه نظری داری؟
خیلی دوست داشتم در تیم ملی باشم تمام تلاشم را کردم، اما شاید باید بهتر کار می‌کردم، البته هنوز هم دیر نشده هر چند این جام جهانی برای من تمام شده، اما تورنمنت‌های دیگر است و تلاش می‌کنم دوباره دعوت شوم.

پیش بینی‌ات از حضور ایران در جام جهانی را دوست داریم بشنویم؟
من به تیم ملی امیدوارمع چون فکر می‌کنم تیم ملی زیر نظر کی‌روش آماده‌سازی خوبی داشته و نمایش خوبی از تیم ملی در جام جهانی می‌بینیم.

می‌توانیم انتظار صعود از گروه را از ملی‌پوشان داشته باشیم؟
انتظار صعود از این گروه خوش‌بینانه است، اما اگر این اتفاق بیفتد در تاریخ فوتبال ما فوق‌العاده خواهد بود. خودم به این اتفاق امیدوارم و اگر از گروه صعود کنیم خیلی خوشحال می‌شوم، اما سوپرایز نمی‌شوم و تعجب نمی‌کنم، اما اگر ما از این گروه صعود نکنیم، فاجعه نیست. در مجموع فکر می‌کنم نمایش خوبی در جام جهانی خواهیم داشت.

تیم ما می‌تواند پدیده جام جهانی لقب بگیرد؟
اگر بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم پدیده جام می‌شویم. الان کسی در دنیا از ما توقع صعود ندارد، اما اگر از گروه‌مان صعود کنیم پدیده مسابقات می‌شویم.

در بین بازیکنان تیم ملی ایران کسی می‌تواند لقب پدیده جام جهانی را به خودش اختصاص دهد؟
خیلی از بازیکنان ما می‌توانند پدیده جام جهانی شوند چون بازیکن جوان کم نداریم و همه آنها شانس پدیده شدن را دارند و هر کدام خوب بازی کنند پدیده مسابقات خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز