خبرگزاری کار ایران

سطح حریفان بالاتر از ماست؛

دیه‌گو: بازیکنان از نظر فیزیکی و تکنیکی پیشرفت کرده اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۳۵

بازیکنان روز به‌ روز در تمرینات بدنسازی بهتر می‌شوند و این پیشرفت هم از بعد تاکتیکی و هم از لحاظ فیزیکی قابل مشاهده است.

مربی تجزیه و تحلیل بدنی بازیکنان تیم ملی فوتبال پیشرفت بازیکنان این تیم در اردوهای اخیر را قابل توجه دانست.

به گزارش ایلنا، دیه‌گو درباره شرایط ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی اتریش اظهار داشت: سطح تمرین بازیکنان بالاتر رفته و آنها پیشرفت قابل توجهی از لحاظ فیزیکی داشته‌اند که از این موضوع بسیار خوشحال هستیم. نزدیک به یک و ماه و نیم است که تمرینات مستمری را برگزار می‌کنیم و طی این مدت مصدومیتی برای بازیکنان پیش نیامده که این امر جای خوشحالی دارد. ضمن اینکه تمام بازیکنان با سعی و تلاش فراوان به تمرینات می‌پردازند و شور و اشتیاق زیادی در میان ملی‌پوشان وجود دارد.

وی در قیاس بازیکنان تیم ملی با نفرات تیم‌های همگروه کشورمان در جام جهانی گفت: بزرگترین تفاوت ما در این است که اکثر بازیکنان تیم‌های حریف ما در لیگ های مطرح اروپایی مشغول به فعالیت هستند و سطح فنی و رقابتی که آنها در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند بالاتر از ماست. البته ما نزدیک به ۴۵ روز است که تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم تا بازیکنان به بالاترین سطح آمادگی خود برسند که این امر تا به امروز اتفاق افتاده است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا فاصله بازیکنان ایران با بازیکنان طراز اول نیجریه، بوسنی و آرژانتین در این زمان کوتاه تفاوتی کرده است یا خیر؟، گفت: مطمئناً اختلاف سطحی بین بازیکنان ایران و دیگر بازیکنان شاغل در اروپا وجود دارد ولی ما شاهد این هستیم که بازیکنان روز به‌ روز در تمرینات بدنسازی بهتر می‌شوند و این پیشرفت هم از بعد تاکتیکی و هم از لحاظ فیزیکی قابل مشاهده است.

سرمربی تیم ملی در پایان درخصوص اینکه آیا رضایت بازیکنان در روند کاری‌اش تأثیری دارد، گفت: بله، این رضایت می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. وقتی رابطه خوبی بین کادر و بازیکنان باشد مطمئناً در تمرینات هم قابل مشاهده است و به نظر من این رابطه باید دو طرفه باشد، چون بسیار مهم و کلیدی است. وقتی بازیکنان اعتماد کامل به من داشته باشند من هم می توانم خواسته آنها را مدنظر داشته باشم و این رابطه قلبی و عاطفی بسیار با اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز