خبرگزاری کار ایران

باید متناسب با شرایط، توقع داشته باشیم؛

باقری: تیم ملی کنونی نسبت به تیم ۹۸ بهتر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۶۹

برای شروع مربیگری تردید داشتم و در این فصل دیدم چه کار سختی است، برای اینکه تاثیرگذار باشم باید در دوره‌های مختلف شرکت کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای شروع مربیگری تردید داشتم و در این فصل دیدم چه کار سختی است، برای اینکه تاثیرگذار باشم باید در دوره‌های مختلف شرکت کنم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری گفت: فصلی که گذشت برای من تجربه خوبی بود تا مربیگری را تجربه کنم. در ابتدا مطمئن نبودم که بخواهم وارد این عرصه بشوم اما بد هم نبود. در این یک فصل تجربه کردم که اینکار چه قدر سخت و سنگین است.

وی درباره اینکه در گذشته همواره از ورود به عرصه مربیگری اباء داشت، ادامه داد: در ابتدا برای این کار اشتیاق نداشتم. آمدم تا از نزدیک با این عرصه برخورد داشته باشم. در طول فصل اتفاقات خوب و بد و لحظات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کردم. به این نتیجه رسیدم عرصه سخت و بسیار پر مسئولیتی است. فشارهای آن به کلی با دوران بازیگری متفاوت است و هر کسی نمی‌تواند موفق باشد.

کاپیتان پیشین سرخپوشان درباره اینکه آیا با توجه به تجربه‌ای که داشت، تصمیم به ادامه فعالیت در این عرصه دارد یا نه، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه‌ای که پشت سر گذاشتم به این نتیجه رسیدم که برای ادامه کار مربیگری باید دانش داشته باشی، برای اینکه تاثیر‌گذار باشم باید در کلاس‌های متعدد شرکت کنم. درباره فصل آینده فعلا صحبت نکرده‌ایم. آقای رحیمی را یک‌بار دیده‌ام و درباره مسائل گوناگون صحبت کردیم و یک بار هم گفت‌وگوی تلفنی داشتیم.

باقری درباره تیم ملی و بازی‌های جام جهانی گفت: هر دوره جام جهانی مشکلات خاص خود را دارد. آرژانتین هم تیم بزرگی است و ارزش‌های خاص خود را دارد ولی نباید فقط آنها را بالا و خودمان را پائین ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه از تیم جام جهانی ۹۸ صحبت می‌شود ولی من فکر می‌کنم این تیم از جهات مختلفی بهتر است. لژیونرهای بیشتری در این تیم هستند و تعداد بازیکنان ملی‌پوش که تعداد بازی‌های ملی زیادی دارند بیشتر است. به نظرم باید متناسب با شرایط، توقع داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز