خبرگزاری کار ایران

هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم؛

حقیقی: در بازی‌های بعدی هماهنگ‌تر می‌شویم / از نظر دفاعی بهتر از بلاروس بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۷۶

تیم ملی ایران در این دیدار از لحاظ دفاعی بسیار بهتر از بلاروس بود و نگذاشت این تیم به موقعیتی برای رسیدن به گل دست پیدا کند.

رضا حقیقی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دیدار دوستانه برابر بلاروس را سخت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هافبک تیم ملی فوتبال درباره دیدار با بلاروس گفت: این دیدار سخت بود. بعد از بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتر آفریقای جنوبی، این اولین دیدار مهم ما بود و به نظر من بازیکنان در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. البته تیم ملی هنوز به مرحله ایده‌آل خود نرسیده است و جا دارد که به هماهنگی بیشتر برسد و معتقدم در بازی‌های بعدی تیم به شرایط خوبی خواهد رسید و بازیکنان هماهنگ‌تر خواهند شد.

وی درباره تیم بلاروس گفت: این تیم بازی خوبی را به اجرا گذاشت. بازیکنان این تیم پاسکاری های منظمی داشتند و یکدیگر را خوب در زمین مسابقه پیدا می کردند و البته بسیار فیزیکی بازی می کردند. اما تیم ملی ایران در این دیدار از لحاظ دفاعی بسیار بهتر از بلاروس بود و نگذاشت این تیم به موقعیتی برای رسیدن به گل دست پیدا کند.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی ایران و بلاروس که در اتریش برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز