خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج تاکید کرد؛

الزام رعایت سقف بودجه ازسوی استقلال و پرسپولیس / سازمان بازرسی نظارت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۵۵

ما فصل گذشته شاهد افزایش بی‌رویه قراردادها در برخی باشگاه‌ها بودیم ضمن اینکه شفاف نبودن برخی قراردادها مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به تعیین سقف بودجه برای تیم های حاضر در لیگ چهاردهم تاکید کرد: همه تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس باید در لیگ آینده سقف در نظر گرفته شده را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج درباره بخشنامه جدیدی که به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر ارسال شده است، خاطرنشان کرد: ما قبلا به باشگاه‌ها نامه زدیم و از آنها خواسته بودیم که بودجه خود برای لیگ چهاردهم را به ما اعلام کنند که همه آنها به این نامه پاسخ دادند و تقریبا خیلی از باشگاه‌ها از سقفی که ما در نظر گرفته بودیم هزینه کمتری را در نظر گرفته‌اند.

وی در خصوص اینکه چرا سقف بودجه برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شده است، توضیح داد: ما فصل گذشته شاهد افزایش بی‌رویه قراردادها در برخی باشگاه‌ها بودیم ضمن اینکه شفاف نبودن برخی قراردادها مشکلاتی را ایجاد کرده بود. از طرفی دنبال این هستیم که بدهی‌ها انباشته نشود و بدهی بازیکنان نیز به آنها پرداخت شود، ضمن اینکه باشگاه‌ها با درآمدهای خودشان اداره شوند.

رئیس سازمان لیگ همچنین گفت: به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم که سقف بودجه در نظر گرفته شده ۱۵ میلیارد تومان است و برای باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نیز این سقف را ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفتیم. در این باره با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت صنایع تفاهم های لازم صورت گرفته است.

تاج در پاسخ به این سئوال که آیا چهار باشگاه در این بین استثناء واقع شده‌اند، گفت: استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان چهار باشگاهی بودند که در خصوص بودجه فصل گذشته آنها بحث‌هایی صورت گرفت البته فولاد هزینه خوبی را برای آکادمی و تیم‌های پایه انجام داده که در این باره تاکید ما این است تا هر اندازه بودجه در بحثساخت و ساز، آکادمی و تیم‌های پایه انجام بگیرد از نظر ما مجاز است اما این باشگاه‌ها در بحثبودجه لیگ چهاردهم باید سقف لازم را رعایت کنند که هم سازمان بازرسی و هم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تاکید بر اجرای آن دارند.

وی ادامه داد: باشگاه‌ها باید بدانند سازمان بازرسی به طور کامل بر بودجه آنها نظارت خواهد کرد. خوشبختانه باشگاه‌هایی مثل صباباتری ۸/۵ میلیارد پیشنهاد کرده است، نفت مسجد سلیمان ۱۱ میلیارد، ملوان ۷ میلیارد، پیکان و راه آهن ۱۱ میلیارد و ذوب آهن ۱۴ میلیارد پیشنهاد کرده است ضمن اینکه سپاهان اعلام کرده در بحثقرارداد بازیکنانش برای فصل آتی شرایط منطقی را در نظر خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز