خبرگزاری کار ایران

بازی های تدارکاتی مهم است؛

صادقی: باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را در جام جهانی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۴۹

مسابقات جام جهانی بالاترین سطح مسابقات در دنیای فوتبال است و در این مسابقات، کلکسیونی از بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند و باید تلاش کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را در جهان بالا ببریم.

مدافع تیم ملی ایران اعلام کرد که بازیکنان این تیم باید تلاش کنند تا بهترین نتیجه را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بدست آورند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین صادقی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در اردوی اتریش، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: وضعیت بازیکنان در این اردو خوب بوده و از امروز تمرینات اصلی خود را در زمین چمن آغاز می‌کنیم.

وی افزود: به دلیل سفری که به اتریش داشتیم، کادر فنی تیم ملی تمرین در سالن را برای ما در نظر گرفت. پس از استراحت و مستقر شدن در هتل، تمرینات اصلی خود را زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش انجام خواهیم داد. با وجود آب و هوای بسیار خوب در این شهر قطعا تمرینات خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدافع تیم ملی ایران در رابطه با برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان تصریح کرد: این بازی‌ها با توجه به تفکرات کادر فنی است. معتقدم همه بازی‌ها مهم بوده و باید با جدیت به آنها نگاه کرد و در صورت تلاش در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی، می‌توانیم به نتایج مطلوبی برسیم.

وی در ادامه در خصوص سطح رقابتهای جام جهانی تاکید کرد: مسابقات جام جهانی بالاترین سطح مسابقات در دنیای فوتبال است و در این مسابقات، کلکسیونی از بهترین بازیکنان دنیا حضور دارند. این دومین جام جهانی است که من در آن حضور دارم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم پرچم ایران را در جهان بالا ببریم.

صادقی درباره تفاوت رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ بزریل با جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان گفت: همه چیز در تغییر است و دنیا در حال پیشرفت است. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست و هر روز باید دانش و فعالیت خودمان را به روز کنیم و با پشتکار به این مسابقات برویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز