خبرگزاری کار ایران

برنامه ۳ساله وینگادا رونمایی شد؛

سجادی: نگاه ما باید به المپیک ۲۰۱۶ ریو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۵۴

در ادامه این نشست سرمربی تیم ملی امید نیز در مورد برنامه ی ۳ ساله خود برای تیم ملی به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای توضیحاتی را ارائه کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار با وینگادا سرمربی تیم امید، برنامه‌ریزی برای حضور تیم ملی امید در المپیک ۲۰۱۶ را خواستار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نشستی که صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان یا حضور کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و وینگادا سرمربی تیم ملی امید کشورمان برگزار شد دکتر سجادی با بیان اینکه نگاه ما باید به بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو باشد خطاب به وینگادا انتخاب دقیق اعضای تیم ملی امید را مورد تاکید قرار داد و گفت: این تیم باید در بازی ها ی ریو شرکت کند.

وی با اشاره به بازی های اینچئون کره جنوبی به عنوان یکی از رویدادهای پیش روی ورزش ایران تاکید کرد: هر چند بازی های اسیایی مهم است اما وینگادا باید طوری برنامه ریزی کند که تیم ملی امید ایران حضوری موثر در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ داشته باشد چرا که این رقابتها برای ما بسیار پراهمیت تر است.

در ادامه این نشست سرمربی تیم ملی امید نیز در مورد برنامه‌ی ۳ ساله خود برای تیم ملی به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توضیحاتی را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز