خبرگزاری کار ایران

دهکردی مطرح کرد:

خبرسازی یک دلال و یک مربی معروف برای فولادی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۲۶

طی این چند روز هر چقدر با خود کلنجار می‌روم، حتی شرم می‌کنم درباره این تهمت‌های زشت علیه این جوانان حتی در موضع دفاع سخنی بگویم اما چگونه برای برخی، اینگونه ریختن آبرو و حیثیت افراد مثل آب خوردن شده؟

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جوسازی اخیر صرفا اقدام ناجوانمردانه برخی از دلالان آلوده فوتبال در انتقام‌گیری از فولاد بخاطر قطع منافع‌شان در این باشگاه بود، ضمن اینکه یکی از مربیان فوتبال کشورمان هم که از او چنین انتظاری را نداشتم، فریب این دلال را خورد و در این ماجرای غیر اخلاقی و غیر ورزشی سهیم شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف‌الله دهکردی افزود: ما دقیقا از جلسه هفته اخیر یکی از دلالان فوتبال که متاسفانه اهل اهواز است با یکی از مربیان‌ شاخص تیم‌های پایتخت اطلاع داریم و کاملا می‌دانیم این فرد چه اطلاعات غلط و کذبی را به مربی باشگاه معروف داده و او نیز با نفوذی که در برخی رسانه‌ها و روزنامه‌های ورزشی دارد متاسفانه بدون تحقیق، ناشیانه موضوع را به رسانه‌ها منتقل کرده و این جو غیراخلاقی و زشت را علیه یک تیم که در فوتبال امروز ایران نماد پاکی، تلاش، بی ادعایی و جوانی است براه انداختند.

دهکردی درباره درج اسم و مشخصات کامل ۴ بازیکن در یک روزنامه ورزشی گفت: مدیران این روزنامه باید در دادگاه به تک تک این بچه‌‌های مظلوم، ادعای خود را ثابت کند. معلوم نیست این روزنامه با کدام وجدان حرفه‌ای، چگونه با ذکر کامل نام و فامیل این جوانان مظلوم، اینگونه و به این راحتی با آبرو، حیثیت و حتی خانواده‌های بازی کرده؟ طی این چند روز هر چقدر با خود کلنجار می‌روم، حتی شرم می‌کنم درباره این تهمت‌های زشت علیه این جوانان حتی در موضع دفاع سخنی بگویم اما چگونه برای برخی، اینگونه ریختن آبرو و حیثیت افراد مثل آب خوردن شده؟

مدیر عامل فولاد در ادامه گفت: فقط بگویم دو نفر از این بچه‌ها، اصولا در استان‌های دیگری برگه معافیت خدمت خود را اخذ کرده و پدرانشان هم در قید حیات نیستند، صحت کارت‌ها را هم مسئولان کاملا تایید کرده و کمترین خدشه‌ای بر مدارک آنها وجود ندارد، یکی از آنها با همین کارت و گذرنامه، در اردوی اخیر تیم ملی حضور داشته است. یکی دیگر هم ۳ سال است معافیت گرفته و به جز فولاد در سپاهان هم بازی کرده است. از این مهمتر فرض بگیریم، ادعایی هم علیه آنها وجود داشته باشد آیا قانون مملکت چنین اجازه‌ای را می‌دهد قبل از اثبات جرم و محکومیت در دادگاه، نام و مشخصات این جوانان را به طور کامل با عکس بزرگ در صفحه اول یک روزنامه چاپ کنیم و آبرو و حیثیت آنها و خانواده‌اشان را ببریم؟

دهکردی اضافه کرد: اصولا اصل این خبر(کشف باند جاعل کارت‌های خدمت) که به آن استناد کرده‌اند، کجا بوده و چه منبع و مرجع قضایی یا امنیتی و انتظامی آن را تایید کرده که هیچ‌کس به جز عوامل پشت پرده این خبر کذب، از آن اطلاعی ندارد؟ لذا قاطعانه می‌گویم جوسازی اخیر فقط برای انتقام‌گیری از پاکی و جوانی و سلامت کار و عملکرد مجموعه باشگاه فولاد است که برخی از افراد در دیگر تیم‌ها و باشگاه‌ها را که دو - سه برابر ما هزینه کردند اما در نتیجه‌گیری، حریف جوانان بی ادعا اما پر انگیزه ما نشدند به این اقدامات غیراخلاقی تحریک کرد و من برای آنها متاسفم که در تخریب تنها نماینده باقیمانده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، مرید و مهره یک دلال شدند!

وی در ادامه گفت: گناه و جرم بزرگ من و همکارانم در طول ۵ سال و اندی مدیریت این باشگاه عملکرد و نتایج امروز تیم‌های مختلف فولاد در رده‌های سنی در مسابقات کشوری و کارهای پایه‌ای در این باشگاه می‌باشد و همچنین خشم دلالان آلوده در قطع دست‌شان از منابع مالی باشگاه مزید بر علت شد تا این سناریوی ناجوانمردانه‌ای را علیه فولاد تدارک ببینند.

مدیر عامل فولاد افزود: من طی این چند روز فقط به اعضای فولاد که عازم تهران و سپس دوحه قطر برای برگزاری دیدار حساس با تیم السد قطر در روز چهارشنبه، بودند تاکید کردم بدون توجه به این شایعات و جوسازی‌ها فقط و فقط سعی کنید از حیثیت فوتبال ایران و خوزستان دفاع کنید تا این افراد، را بیش از این شرمنده و خجل نمایید.

دهکردی اضافه کرد: همگان می‌دانند من اهل مصاحبه و حضور در تلویزیون و روزنامه‌ها نیستم. کارنامه من ۴۰ سال حضور در عرصه فوتبال و مدیریت ورزشی است و نیازی به خودنمایی و عرض‌اندام ندارم. کارنامه‌ام نتایج تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان در مسابقات لیگ‌های کشور است. کارنامه‌ام اقدامات ساختاری و زیربنایی و پایه است.

وی ادامه داد: وقتی چنین کارنامه‌ای موجود است چه نیازی به حضور در رسانه‌ها دارم؟! این سبک و روشی است که در دنیای مدرن امروز مدیریتی جهان جواب مثبت داده و من هم سعی کردم نمونه‌ای از این مدل مدیریتی باشم. حالا هم می‌دانم ناراحتی آقایان چیست. به خدا واگذارشان می‌کنم و بابت این همه افترازنی و تهمت به مجموعه‌ای جوان یقینا نمی‌بخشمشان.

دهکردی اضافه کرد: البته دایره حقوقی فولاد یقینا از منافع باشگاه و حیثیت خود که به ثمن‌بخس توسط عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو مورد هجمه قرار گرفته است کوتاه نخواهد آمد و به آنان در دادگاه ثابت خواهد کرد که چه کسی و کسانی در این ماجرا، ناجوانمردی کردند و چه کسی و کسانی مظلوم واقع شدند.

مدیر عامل فولاد در خاتمه خاطرنشان کرد: خیال دلالان موجود در عرصه فوتبال را راحت کنم تا موقعی که دهکردی در فولاد باشد حتی حق ورود به محوطه باشگاه فولاد را ندارند و همچون ۵ سال گذشته حسرت سوءاستفاده مالی از این باشگاه را بر دل شان خواهم گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز