خبرگزاری کار ایران

رحیمی سالم، پرکار و راستگوست؛

پیروانی: دایی بهترین گزینه است / فکر جابجایی نباشند / مشکل رهام باید زودتر حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۶۷

یکسری پیشنهاداتی از سوی اسپانسر قبلی بود، اما گفتم دوست دارم کار فنی کنم و اگر پیشنهادی باشد، بررسی می‌کنم و ان‌شا الله ببینم قسمت ما کجا خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس از هیات مدیره جدید این باشگاه رضایت کامل دارد و معتقد است وزارت ورزش چیدمان خوبی برای سرخ‌پوشان تهرانی داشته که می‌توانند به حل مشکلات باشگاه کمک کند.

گفت‌وگوی افشین پیروانی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم انتخاب خوبی بود. هر چند از این افراد شناخت ندارم، اما رحیمی ورزشی است و مدیر عامل قوی بوده و اسپانسری هم که آمده، پول می‌آورد. برخی از دوستان می‌گویند این هیات مدیره ورزشی نیستند، اما من می‌گویم مدیر حتماً نباید ورزشی باشد و باید علمی و اقتصادی باشد و مدیریت داشته باشند. در مجموع امیدوارم چیدمان خوبی باشد و به پرسپولیس کمک کند.

عده‌ای از پیشکسوتان پرسپولیس می‌گویند رحیمی از خانواده پرسپولیس نیست؛ این انتقاد را وارد می‌دانید؟

مگر اینکه یکسری از مدیران قبلی اصلاً ورزشی بوده‌اند که رحیمی پرسپولیس نبوده؟ از رحیمی شناخت دارم و اگر صحبت می‌کنم به خاطر این است که رحیمی سالم، پرکار، فعال و راستگو است و مطمئن باشید انتخاب خوبی است. شاید یکسری معترض باشند، اما فکر می‌کنم انتخاب خوبی بود.

استیلی و زادمهر به عنوان عضوهای ورزشی هیات مدیره؛ گزینه‌های خوبی هستند؟

هر ۲ نفر از قدیمی‌ها و زحمت‌کشان پرسپولیس هستند و تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

به شما هم پیشنهاد شده بود مدیر عامل یا عضو هیات مدیره پرسپولیس شوید؛ چرا قبول نکردید؟

یکسری پیشنهاداتی از سوی اسپانسر قبلی بود، اما گفتم دوست دارم کار فنی کنم و اگر پیشنهادی باشد، بررسی می‌کنم و ان‌شا الله ببینم قسمت ما کجا خواهد بود.

رحیمی اعلام کرد که علی دایی همچنان سرمربی پرسپولیس خواهد بود و در این رابطه چه نظری دارید؟

فکر می‌کنم دایی بهترین گزینه است، چون هواداران هم او را می‌خواهند و با توجه به نتیجه‌ای که گرفته، بهترین گزینه است و دوستان ریسک نکنند و فکر جابجایی نباشند.

از بحثپرسپولیس خارج شویم، در مورد رهام پسر برادرتان و مشکلاتی که این روزها برای وی در رشته شنا به وجود آمده چه نظری دارید؟

رهام در حال حاضر جزو شناگران استثنایی کشور است و فوق‌العاده با بی‌مهری فدراسیون مواجه شده، اما با خرج خودش زحمت کشیده و سهمیه المپیک را به دست آورده است. یکی از مسوولان فدراسیون شنا هم با من تماس گرفت که پا درمیانی کنم که آشتی کند اما رهام آن قدر مورد بی‌مهری قرار گرفته که مشکلات زیاد است و خود رهام هم می‌گفت اگر این‌طوری باشد؛ اصلا دیگر شنا نمی‌کنم. باید وزارت ورزش یا خود رضوانی رئیس فدارسیون شنا در این مساله ورود کنند تا این اختلافات تمام شود. سرمربی رهام با یک مربی اوکراینی در ارتباط است و همه هزینه‌هایش را پدرش می‌دهد و امیدوارم این مشکلات هر چه زودتر حل شود چون این شرایط برای فدراسیون شنا خوب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز