خبرگزاری کار ایران

از سوی کی‌روش اعلام شد؛

برنامه زمان‌بندی تیم ملی در آفریقای‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۴۵

بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال، بازیکنان امروز ششم اردیبهشت‌ماه در نوبت صبح بدنسازی می‌کنند و نوبت عصر را در زمین چمن تمرین خواهند کرد.

برنامه‌های تمرینی و دیدارهای درون اردویی پیش و روی تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آفریقای‌جنوبی به سر می‌برد از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتبال، بازیکنان امروز ششم اردیبهشت‌ماه در نوبت صبح بدنسازی می‌کنند و نوبت عصر را در زمین چمن تمرین خواهند کرد.

همچنین ملی پوشان روز یکشنبه را به استراحت می‌پردازند و روز دوشنبه در هر دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

بازیکنان تیم ملی روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در یک دیدار درون اردویی به مصاف تیم باشگاهی سان‌دانز که در رده نخست لیگ برتر آفریقا قرار دارد، خواهند رفت.

پس از این دیدار و در روز چهارشنبه تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود. آخرین دیدار تدارکاتی و درون اردویی تیم ملی در آفریقای‌جنوبی روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت و مقابل تیم بلک‌ایسز که در حال حاضر در رده هفتم لیگ برتر این کشور قرار دارد برگزار می‌شود و در نهایت روز جمعه بازیکنان ریکاوری خود را انجام می‌دهند و به همراه کادر فنی، آفریقا را به مقصد ایران ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز