خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

پیکار سرنوشت‌ساز سپاهان در ریاض / بازی خداحافظی تونی با تراکتور

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۳۴۳

پس از مسجل شدن صعود فولاد و حذف استقلال و تراکتور در هفته قبل، اکنون همه چشم‌ها به دیدار حساس سپاهان مقابل الهلال در ریاض دوخته شده تا بلکه دومین نماینده ما نیز بتواند راهی مرحله بعد شود.

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می شود تا چهره تیم های صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی و حذفی این مسابقات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بین چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، پس از مسجل شدن صعود فولاد خوزستان به مرحله یک هشتم نهایی و حذف استقلال و تراکتورسازی در هفته قبل، اکنون همه چشم ها به دیدار حساس سپاهان مقابل الهلال عربستان در ریاض دوخته شده تا بلکه دومین نماینده کشورمان نیز بتواند راهی مرحله بعد شود.

شاگردان زلاتکو کرانچار که در بازی خانگی هفته گذشته با ۴ گل السد قطر را در هم کوبیدند و با ۷ امتیاز از قعر جدول رده بندی گروه D به رده دوم صعود کردند، فردا با کسب یک تساوی خارج از خانه مقابل الهلال می توانند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

سپاهانی ها در بازی دور رفت در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد الهلال عربستان گذشتند و با تجربه این مسابقه می توانند با کسب حداقل امتیاز در خانه حریف راه صعود خود را هموار کنند.

دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های فولاد خوزستان، استقلال و تراکتورسازی جنبه تشریفاتی دارد. فولاد پیش از این صعود خود را به عنوان تیم نخست گروه B قطعی کرده و تیم های استقلال و تراکتورسازی در گروه های A و C از صعود به مرحله بعد بازماندند.

شاگردان تونی اولیویرا که در دیدار خارج از خانه هفته قبل از گروه C لیگ قهرمانان آسیا با دو گل مغلوب تیم الاتحاد عربستان شدند و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماندند، فردا سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز از تیم لخویا قطر پذیرایی می کنند. تیم تراکتورسازی در بازی خارج از خانه دور رفت مقابل لخویا قطر به تساوی بدون گل رسید.

این دیدار شاید آخرین حضور مرد پرتغالی روی نیمکت تراکتورسازی باشد و او بعد از کسب یک عنوان قهرمانی با تراکتورسازی(جام حذفی) شاید با سرخپوشانی تبریزی وداعی زودهنگام داشته باشد.

در این گروه، پیش از این صعود تیم های العین امارات و الاتحاد عربستان به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده و مصاف روز سه شنبه این دو تیم تعیین کننده تیم های اول و دوم خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به قرار زیر است:

سه شنبه ۲ اردیبهشت

* گروه C

تراکتورسازی ایران - لخویا قطر، ساعت ۲۰، ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

العین امارات - الاتحادعربستان، ساعت ۲۰، ورزشگاه بن زاید العین

* گروه D

الهلال عربستان - سپاهان ایران، ساعت ۲۲:۲۰، ورزشگاه ملک فهد ریاض

السد قطر - الاهلی امارات، ساعت۲۲:۲۰، ورزشگاه شیخ جاسم بن حمد دوحه

* گروه G

چونبوک موتورز کره جنوبی - ملبورن ویکتوری استرالیا، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه جام جهانی جئون جو

گوانگژو چین - یوکوهاما مارینوس ژاپن، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه گوانگژو

* گروه H

وسترن سیدنی استرالیا - گو ئیژو رنه چین، ساعت ۱۴:۳۰ ورزشگاه پاراماتا سیدنی

کاوازاکی فرونتال ژاپن - اولسان هیوندای کره جنوبی، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه کاوازاکی تودوروکی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز