خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی این شرایط را می‌کردیم!

کفاشیان: برای حفظ کی‌روش تضمین می‌خواهم / حذف ملی‌پوشان سپاهان موقتی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۴۵

مشکلی برای ادامه همکاری با کی‌روش نداریم و تنها مسئله موجود تامین منابع مالی است که قول‌هایی از وزارت ورزش گرفته‌ایم ولی تا زمانی که تضمین نداشته باشیم برای تمدید قرارداد اقدام نخواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی از تمام ظرفیت فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی استفاده خواهد کرد، کنار گذاشتن بازیکنان تیم سپاهان از تیم ملی را تصمیمی موقتی و اجباری از سوی کارلوس کی روش عنوان کرد و اطمینان خاطر داد این بازیکنان در اردوی آینده به تیم ملی ملحق خواهند شد.

علی کفاشیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: این تصمیم برای کمک به تیم سپاهان گرفته شد تا این تیم با تمرکز بیشتر و تمام توان خود در آخرین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و بتواند به مرحله بعد راه یابد.


وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می رسد کی روش از شرایط اردویی و وضعیت آماده سازی چندان راضی نیست، اظهار داشت: بهرحال شرایطی که او برای اردوی آفریقا مد نظر داشت در ابتدای اردو محقق نشد و طبیعی است که از شرایط موجود راضی نباشد ولی بخشی از این مشکلات خارج از اراده ما بود و حضور چهار نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا چنین شرایطی را بوجود آورد و پیش بینی می کردیم در نهایت با چنین مشکلی روبرو شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعه اختلاف کی روش و نبی در خصوص عملکرد ضعیف سرپرست تیم ملی نسبت به اردوی تیم ملی تصریح کرد: چنین اختلافی صحت ندارد و وظایف سرپرست در حیطه اختیارات سرمربی تیم ملی نیست و او نمی تواند در این باره تصمیم بگیرد.

کفاشیان در باره اردوی تیم ملی در آفریقابی جنوبی اظهار داشت: با اضافه شدن بازیکنان تیم های تراکتورسازی و استقلال تیم شکل تمرینی بهتری پیدا می کند و امیدوارم کادر فنی نهایت بهره برداری را از این اردو انجام دهد.

وی در مورد شفاف سازی در قرارداد بازیکنان لیگ برتر تصریح کرد: وزیر ورزش در این زمینه تاکید ویِژه دارند و بنده هم سازمان لیگ را موظف کرده ام تا در این زمینه با حساسیت و دقت نظر بیشتری عمل کند و امیدوارم امسال به گونه ای در این زمینه عمل کنیم که الگویی برای سال های آینده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص وضعیت وینگادا برای حضور در ایران و زیر نظر گرفتن تمرینات تیم امید تصریح کرد: با همکاری اداره مالیات توافق هایی برای کاهش بدهی مالیاتی وینگادا که باید از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود انجام دادیم و با توجه به اینکه بحثملی است تصور می کنم مشکلی برای حضور وینگادا در ایران وجود ندارد و بزودی تمرینات تیم امید زیر نظر این مربی پرتغالی آغاز خواهد شد هر چند افاضلی تاکنون برنامه های این تیم را به خوبی پیش برده و نگرانی برای عقب ماندن از برنامه ها نداریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص تمدید قرارداد کی روش و ادامه همکاری با این مربی تاکید کرد: مشکلی برای ادامه همکاری با کی روش نداریم و تنها مسئله موجود تامین منابع مالی است که قول هایی در این زمینه از وزارت ورزش گرفته ایم ولی با توجه به تجربه قبلی تا زمانی که تضمین لازم در این زمینه را نداشته باشیم برای تمدید قرارداد اقدام نخواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز