خبرگزاری کار ایران

با برتری قاطع بر سیاه‌جامگان مشهد؛

پیکان حریف فجر سپاسی در پلی‌اف لیگ برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۹۸۳

تیم‌ پیکان موفق شد با عبور از سد سیاه‌جامگان مشهد در دیدار پلی‌اف راهی دیدار پلی‌اف دوم با فجر سپاسی شیراز شود.

تیم‌ فوتبال پیکان موفق شد با عبور از سد سیاه‌جامگان مشهد راهی دیدار پلی‌اف لیگ برتر با فجر سپاسی شیراز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دیدار برگشت مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های سیاه‌جامگان و پیکان تهران تیم‌های دوم گروه‌های الف و ب، به مصاف هم رفتند که پس از تساوی دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه بازی به وقت‌های اضافه ۱۵دقیقه‌ای کشید که در نهایت پیکان موفق شد ۳ بر یک رقیب مشهدی خود را شکست دهد.

در این دیدار محمد برجلو در دقیقه ۹۲، مرتضی آقاخان در دقیقه ۱۰۸ و مجید خدابنده‌لو در دقیقه ۱۲۵ برای پیکان و مصطفی شهرکی در دقیقه ۱۲۷ برای برای سیاه‌جامگان گلزنی کردند.

البته پس از به ثمر رسیدن گل دوم پیکانی‌ها حاشیه‌هایی در ورزشگاه تختی مشهد اتفاق افتاد که البرز حاجی‌پور قاضی این میدان برای دقایقی بازی را متوقف کرد تا این حاشیه‌ها به پایان برسد و شرایط برای ادامه برگزاری بازی فراهم شود. این بازی پس از دقایقی دوباره با اعلام ۸ دقیقه وقت اضافه از سوی داور پیگیری شد که هنوز دقایقی نگذشته بود که پرتاب یک شی‌ از روی سکوها باعثمصدوم شدن کمک داور شد که داور چهارم جایگزین وی شد و بازی ادامه یافت.

قرعه‌کشی دیدار پیکان و فجر سپاسی که قرار است ششم و یازدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شود، فردا در سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز