خبرگزاری کار ایران

فینال لیگ دسته اول فوتبال؛

جدال مسجد سلیمان و پدیده برای قهرمانی / جشن صعود به لیگ برتر با طعم قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۸۰

پدیده شاندیز مشهد، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و در آن سوی میدان نیز نفت مسجد سلیمان که در قرعه کشی، میزبان بازی فینال شناخته شد درصدد برپایی جشن باشکوه صعود به لیگ برتر همراه با قهرمانی در لیگ دسته یک است.

دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران فردا(پنجشنبه) در مسجد سلیمان برگزار می شود تا قهرمان این فصل از میان دو تیم پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این دیدار ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا(پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان برگزار می شود و در صورت تساوی دو تیم در وقت قانونی، وقت اضافی محاسبه نمی شود و قهرمان لیگ دسته یک در ضربات پنالتی مشخص خواهد شد.

شاگردان اکبر میثاقیان تیم پدیده شاندیز مشهد در رقابتی تنگاتنگ با سیاه جامگان مشهد با ۴۶ امتیاز از ۱۲ پیروزی، ۱۰ تساوی و دو شکست به عنوان صدرنشین گروه نخست لیگ دسته یک، ضمن راهیابی به دیدار نهایی این رقابت ها و لیگ برتر صعود کردند.

شاگردان بهروز مکوندی در تیم نفت مسجد سلیمان نیز با ۴۳ امتیاز از ۱۲ پیروزی، ۷ تساوی و ۵ شکست و قرار گرفتن در صدر گروه دوم لیگ دسته یک، لیگ برتری شدند.

پدیده شاندیز مشهد با دریافت ۱۵ گل از مجموع ۲۴ بازی خود در لیگ دسته یک، بهترین خط دفاعی این رقابت ها را در اختیار دارد و در آن سوی میدان نیز نفت مسجد سلیمان که در قرعه کشی، میزبان بازی فینال شناخته شد درصدد برپایی جشن باشکوه صعود به لیگ برتر همراه با قهرمانی در لیگ دسته یک است.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای ایران، با حضور ۲۶ تیم در دو گروه ۱۳ تیمی پیگیری شد و تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به لیگ برتر فوتبال صعود کردند و برنده دیدار تیم های دوم(سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران) هم در مرحله پلی آف برای صعود به لیگ برتر فوتبال با تیم چهاردهم لیگ برتر(فجر سپاسی شیراز) مسابقه خواهد داد.

در پایان این مسابقه ها در مجموع ۶ تیم(گهر دورود، الوند همدان و شهرداری یاسوج از گروه نخست و پرسپولیس شمال، ابومسلم مشهد و بدر بندرکنگ از گروه دوم) سقوط کردند و با صعود چهار تیم از لیگ دسته دو به این رقابت ها، تعداد تیم ها برای فصل آینده به ۲۴ تیم کاهش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز