خبرگزاری کار ایران

به توان و انگیزه بازیکنانم ایمان دارم؛

مهاجری: برای بازی برگشت انگیزه بالایی گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۹۹۲

با اعتماد به نفس خوبی که در اعضای تیم به وجود آماده، امیدواریم در بازی برگشت مقابل تیم سخت‌کوش و پرتلاش پیکان تهران موفق عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد اظهار کرد: به انگیزه و توان بازیکنان تیم برای پیروزی در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف ایمان دارم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری که تیمش دیروز در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک کشور میزبان خود پیکان تهران را با تساوی بدون گل متوقف کرد، گفت: بازی بسیار دشوار و سطح بالایی را پشت سرگذاشتیم.

وی با اشاره به موقعیت‌های فراوان دو تیم در این دیدار، ادامه داد: بازیکنان تلاش خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما متأسفانه نتوانستیم از شانس های گلزنی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان با تقدیر از حمایت تماشاگران مشهدی در دیدار رفت مقابل پیکان تهران، بیان کرد: حضور هواداران در ورزشگاه شهر قدس نشانه ارزشمند بودن تلاش تیم برای مردم شهرمان است و ما را مصمم می‌کند که بیشتر تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: با اعتماد به نفس خوبی که در اعضای تیم به وجود آماده، امیدواریم در بازی برگشت مقابل تیم سخت‌کوش و پرتلاش پیکان تهران موفق عمل کنیم.

مهاجری با بیان اینکه به توان و انگیزه بازیکنانم ایمان دارم، افزود: امیدواریم با کسب یک برد شیرین در دیدار برگشت و در نهایت صعود به لیگ برتر باعثشادی دل مردم استان شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز