خبرگزاری کار ایران

با حضور ۳۴ بازیکن؛

اردوی تیم فوتبال امید در غیاب وینگادا آغاز شد / گزینش بازیکنان زیر نظر افاضلی

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۶۵۶

در این مرحله بازیکنانی که سابقه حضور در تیم‌های جوانان و امید را دارند و همچنین بازیکنان شاخص در این رده حضور خواهند داشت تا آخرین ارزیابی‌های فنی صورت گرفته و در نهایت در اختیار وینگادا قرار بگیرند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از آغاز مرحله چهارم اردوی انتخابی تیم فوتبال امید با حضور ۳۴ بازیکن در محل کمپ تیم های ملی خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرسول دانشجو درباره برگزاری اردوی تیم فوتبال امید ایران گفت: مرحله چهارم اردوی انتخابی تیم امید از بعدازظهر دیروز یکشنبه در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر هومن افاضلی آغاز شده و تا ۲۸ فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مرحله بازیکنانی که سابقه حضور در تیم‌های جوانان و امید را دارند و همچنین بازیکنان شاخص در این رده حضور خواهند داشت تا آخرین ارزیابی‌های فنی صورت گرفته و در نهایت در اختیار وینگادا قرار بگیرند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: ‌ پس از ارزیابی از سوی کادر فنی تیم امید، روز ۲۸ فروردین ماه اسامی اولیه ۵۰ بازیکن برتر برای حضور در رقابت‌های فوتبال بازی‌های اینچئون کره جنوبی اعلام خواهد شد.

دانشجو درباره حضور وینگادا در ایران گفت: مقدمات حضور دائمی وینگادا در ایران باید فراهم شود که خوشبختانه فدراسیون فوتبال این امر را پیگیری کرده است. فکر می‌کنم تا پایان هفته تمامی کارها صورت بگیرد و پس از آن نلو وینگادا با حضور در ایران فعالیت‌های خود را آغاز کند.

گفتنی است؛ اسامی ۳۴ بازیکن دعوت شده به مرحله چهارم اردوی انتخابی تیم فوتبال امید ایران به شرح زیر است:

محمد ناصری، محمدحسین مرادمند، علی کریمی و احسان پهلوان(اصفهان)
امید قربانی و محمدامین درویشی(هرمزگان)
فرزاد جعفری، حسن معاوی، سجاد دراجی، امید جهان کهن و یوسف وکیا(خوزستان)
محمد دانشگر، محمدعلی فرامزی، فرشید اسماعیلی و آرام عباسی(فارس)
حجت صدقی(کرمان)
روزبه چشمی(قم)
ارسلان مطهری، علی محسن‌زاده، آرش رضاوند، میلاد کمندانی، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید نجفی، مرتضی آقاجان، وحید حیدریه، محمد قدرتی‌پور، بهنام برزای، حسین حسین‌پور، مهدی مهدی‌پور و بهمن سالاری(تهران)
علیرضا نقی‌زاده(آذربایجان شرقی)
شاهین ثاقی(گیلان)
حسن لطفی(همدان)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز