خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال؛

پخش دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس از شبکه ۲

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۶۹

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از شبکه ورزش، بازی تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان از شبکه شما و دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

دیدار تیم های صنعتی خوزستان و پرسپولیس از هفته سی‌ام رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بصورت مستقیم از شبکه دوم پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، در پی اعلام برنامه پخش تلویزیونی بازی‌های هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر و اعتراض هواداران پرسپولیس به پخش نشدن بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعتی خوزستان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این مسابقه بنا به گفته مسئولان صداوسیما از شبکه دوم پخش خواهد شد.

وی افزود: امروز با توجه به اعلام پخش بازی‌های تیم‌های مدعی در شبکه‌های سه، ورزش و شما، هیچ اشاره‌ای به پخش بازی صنعتی خوزستان و پرسپولیس نشده بود که این موضوع با اعتراض هواداران در فضای مجازی، ایمیل‌های فراوان آنها به سایت باشگاه و تماس‌های تلفنی هواداران در این باره منجر شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص تاکید کرد: در همین باره پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و آقای هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر و مسئول پخش بازی‌های لیگ حرفه‌ای به بنده اعلام داشتند بازی تیم فوتبال صنعتی خوزستان با پرسپولیس از شبکه دوم سیما به طور زنده پخش می‌شود.

قدوسی همچنین گفت: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از شبکه ورزش، بازی تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان از شبکه شما و دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز