خبرگزاری کار ایران

دلیلی ندارد نا امید باشیم؛

نوری: احساسم می گوید قهرمان می شویم / اولویت اولم پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۷۹

دلیلی ندارد که ناامید باشیم. همین هفته قبل، دوم بودیم و حالا چهارم هستیم. دلیلی ندارد که یک هفته دیگر در صدر جدول نباشیم، هر امکانی وجود دارد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: نه به پول و نه به مسائلی که برای تیم ایجاد شده فکر نمی‌کنیم و با این احساس که می‌توانیم قهرمان بشویم به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، " محمد نوری " اظهار کرد: در این سالها که در پرسپولیس بودم اتفاقات عجیب و بسیار زیادی را پشت سر گذاشتم و به اینکه همیشه مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای به وجود آید عادت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ما قبل از این هم گفته بودیم به پول کاری نداریم و برای این پیراهن و هواداران خودمان بازی می‌کنیم، ولی برای ما حاشیه ایجاد شد. الان هم قید پول را زده‌ایم و فقط می خواهیم با پیروزی در آخرین بازی شانس خود را برای قهرمانی امتحان کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا با توجه به شرایط جدول میان بازیکنان امید قهرمانی وجود دارد، تاکید کرد: غیر از این نیست. هر کسی که در پرسپولیس حضور پیدا می کند حس پیروز شدن و قهرمانی دارد. دلیلی ندارد که ناامید باشیم. همین هفته قبل، دوم بودیم و حالا چهارم هستیم. دلیلی ندارد که یک هفته دیگر در صدر جدول نباشیم، هر امکانی وجود دارد. به هر حال برای کسب سهمیه آسیایی هم که شده باید پیروز شویم، اما حس درونی به من می‌گوید، اگر این بازی را ببریم قهرمان می شویم.

کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته هفته قبل همه چیز دست خود ما بود و حالا سرنوشت ما به بازی دیگران گره خورده است ولی ما تا آخرین لحظه تلاش می کنیم و دلم روشن است. حداقل اینکه برای این پیراهن و هواداران هیچ‌کس کم نخواهد گذاشت.

نوری درباره تاثیر انتشار بعضی مطالب در روزهای گذشته بر روی عملکرد تیم، تصریح کرد: از پول که خبری نبود و همان طور که گفتم ما از مدت ها قبل قید این مساله را زده بودیم اما باید تمرکز و آرامش داشته باشیم. اینها اسناد شخصی بازیکنان بود و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نه در پرسپولیس و نه در هیچ تیمی تکرار نشود. به هر حال مصمم هستیم با نهایت تمرکز در آخرین بازی حاضر شویم.

نوری در پایان درباره تصمیم خود برای فصل بعد گفت: الان که تمام تمرکزم روی بازی است. بعد از آن تصمیم می گیریم. البته شکی نیست که ادامه حضور در پرسپولیس را برای خودم افتخار می‌دانم. پرسپولیس اولویت همیشگی من است و آرزو دارم شرایطی باشد که بتوانیم ادامه بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز