خبرگزاری کار ایران

قراردادهای ثابت کرد پرسپولیس مظلوم‌ترین تیم است؛

دایی: منتشرکنندگان لیست کذایی دشمن ۳۰میلیون هوادار پرسپولیس‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۴۶۵

آنها با ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس دشمنی دارند و یا شاید با شخص خاصی در تیم ما مشکل دارند. اگر لیست بقیه تیم‌ها را منتشر کنند، آن وقت متوجه می‌شوید مظلوم‌ترین تیم پرسپولیس است.

مربی تیم فوتبال پزسپولیس به شدت از اتفاقات اخیر شاکی و ناراحت است و معتقد است افراد که لیست کذایی قراردادهایی پرسپولیسی‌ها را منتشر کرده‌اند با ۳۰ میلیون هوادار این تیم دشمنی دارند.

گفت‌وگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

لیگ به هفته آخر رسید، در مورد روز پایانی بازی‌ها صحبت می‌کنید؟

ما یک بازی با استقلال صنعتی اهواز داریم و باید ببریم و بقیه مسائل دست خدا است و دست ما نیست. اگر خدا کمک کندسهمیه آسیا یا قهرمانی را به دست می آوریم اما آنچه که مهم است برای برد به اهواز می رویم؟

الان حسرت تساوی مقابل راه‌آهن را نمی‌خورید؟

صد در صد حسرت می‌خوریم، اما این هم جزئی از فوتبال است و فوتبال این چیزها را دارد. ما باید قبل از آن گل فاصله‌مان را بیشتر می‌کردیم اما متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و روی اشتباهات فردی گل خوردیم و الان باید فقط حسرت خورد.

واقعاً چقدر به قهرمانی امیداورید؟

همه چیز دست خدا است. رقیبان ما هم شرایط سختی دارند و در هفته‌های قبل ما هم چهارم یا پنجم جدول بودیم اما نتایجی رقم خورد که صدر جدول را به دست آوردیم و الان هم ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و نتایج به نفع ما رقم بخورد به شرطی که بقیه تیم‌ها مردانه بازی کنند تا حق به حقدار برسد.

انتشار لیست مالی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس تا چه اندازه روی تیم شما تاثیرگذار بود؟

باید کسانی که این لیست کذایی را بیرون دادند در مورد آن صحبت کنند. آنها دنبال اتفاقات خاصی بودند و می‌خواستند در این شرایط حساس همه چیز را به هم بریزند. آنها با ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس دشمنی دارند و یا شاید با شخص خاصی در تیم ما مشکل دارند. اگر لیست بقیه تیم‌ها را منتشر کنند، آن وقت می‌بینند چه خبر است و متوجه می‌شوید مظلوم‌ترین تیم پرسپولیس است.

خود شما امسال چقدر از قراردادتان را گرفته‌اید؟

من ۹۰ میلیون تومان از قراردادم را گرفته‌ام و اینها چطوری در آورده‌اند پولی که نداده‌اند و چکی که پاس نشده را آورده‌اند. من مثل تمام اعضای کادر فنی مثل غلامپور، منافی و فروزانی از ۲۰۰ میلیون قراردادم فقط ۹۰ میلیون گرفته‌ام و حالا این‌ها چطور اعلام کرده‌اند که ۱۴۰ میلیون گرفته‌ام، نمی‌دانم، شاید پولی که بعداً می‌خواهند بدهند را هم حساب کرده‌اند. اگر پول می‌دادند که کار به اینجا نمی‌کشید اما خیلی دوست دارم بروند لیست حقیقی تیم‌های دیگر را هم در بیاورند تا ببیند چه خبر است، نه اینکه لیست کذایی پرسپولیس را با اهداف خاصی منتشر کنند.

این اتفاقات چقدر به شما روحیه و انگیزه داده؟

این فصل علی دایی در ۲ جبهه یعنی هم بحثفنی و هم روحی جنگید. کار هیچ کس نبود که این تیم را جمع و جور کند. علی آقا با این همه مشکلاتی که بود تنها بود و یک تنه با دندان تیم را به اینجا رساند، اما متاسفانه شرایطی به وجود آمد که ذهن مردم را درگیر کردند اما مردم ما همه چیز را خیلی خوب می‌فهمند.

حرفی اگر باقی مانده، بفرمائید؟

آروزی قلبی ما این است که پرسپولیس قهرمان شود و نه به خاطر خودمان، بلکه به خاطر مردم دوست داریم این اتفاق بیفتد و اگر هم قهرمان نشد سهمیه آسیا را بگیرد چون چند سال است پرسپولیس به آسیا نرفته و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا دین‌مان را ادا کنیم و اگر هم نشد؛ واقعاً شرمنده مردم می‌شویم اما مردم بدانند هر زحمتی که لازم بود کشیدیم ولی شرایط امسال پرسپولیس شرایط خیلی خاصی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز