خبرگزاری کار ایران

هدف ما دفاع از حق بچه‌های مظلوم خراسانی است؛

مهاجری: امیدوارم تیمی که شایسته است به لیگ برتر صعود کند / ما به امید زنده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۹۱

همه تیم‌ها جلوی ما ۹۰ دقیقه جنگیدند و ناپاکی ندیدم. درست است که شهرداری بندر عباس از صعود مستقیم ما جلوگیری کرد، اما به آنها تبریک می‌گویم که فوتبال پاک را انجام دادند.

تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با هدایت محمدرضا مهاجری به مرحله پلی‌آف لیگ یک رسید و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش ایلنا، بعد از صعود تیم فوتبال پدیده به رقابت‌های لیگ برتر، مردم مشهد انتظار صعود سیاه‌جامگان را به سطح اول فوتبال ایران می‌کشند و همین مسأله مسئولیت مهاجری و شاگردانش را سنگین‌تر کرده است.

گفت‌وگوی محمدرضا مهاجری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

لیگ امسال چطور بود؟

به نظرم لیگ خوب و پویایی داشتیم، اما کاش از اول فصل توجهات بیشتر بود چون همه تیم‌ها به یک چشم دیده نشدند و یک سری تفاوت‌ها بود. برگزاری مسابقات خوب بود، اما در کمیته داوران می‌توانستند دقت بیشتری در چینش داوران داشته باشند تا حق کسی ضایع نشود چراکه در کل لیگ تمام اشتباهات داوری به ضرر ما بود و حتی یک مورد از اشتباهات داوری هم به نفع ما نبود.

در لیگ امسال چیزی به نام تبانی هم داشتیم؛ یا شما همچین احساسی داشتید؟

من چیزی ندیدم و خودم درگیر فوتبال جوانمردانه بودم. همه تیم‌ها جلوی ما ۹۰ دقیقه جنگیدند و ناپاکی ندیدم. درست است که شهرداری بندر عباس از صعود مستقیم ما جلوگیری کرد، اما به آنها تبریک می‌گویم که فوتبال پاک را انجام دادند.

تیم شما به پلی‌آف رسیده؛ چقدر به صعود به لیگ برتر امیدوارید؟

کاملاً امیدواریم. ما به امید زنده‌ایم و تمام تلاش‌مان را کردیم و باز هم تلاش خواهیم کرد تا از حق بچه‌های مظلوم خراسانی دفاع کنیم.

چقدر برای صعود شانس دارید؟

بحثشانس نیست، بحثتمرکز است. اگر بتوانیم آمادگی روحی و روانی داشته باشیم، می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم، هر چند پیکان تیم خوبی است و مربی با تجربه و بازیکنان خوبی دارد که همین مسأله کار ما را سخت‌تر می‌کند، اما غیر ممکن نیست.

فکر می‌کنید در دو بازی پلی‌آف شاهد مسائل غیر فوتبالی باشیم؟

امیدوارم که چنین مسائلی نباشد چون همانطور که فدراسیون و کمیته اخلاق دنبال این قضیه هستند، همه عوامل فوتبال باید تلاش کنند تا خودشان را هماهنگ کنند. امیدوارم حق به حقدار برسد و تیمی که شایسته صعود است، به لیگ برتر صعود کند.

مدیران باشگاه سیاه‌جامگان حمایت لازم را از شما داشته‌اند؟

بله، حمایت لازم را داشتند، اما کار بدون اشکال نمی‌شود. مشکل همه جا هست اما همه افراد تلاش می‌کنند تا رو به جلو برویم. همه اشکال داریم اما برای یک هدف بزرگ تلاش می‌کنیم. سیاه‌جامگان ثابت کرد یک تیم یکدست و همدل است و به حق به اینجا رسیدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز