خبرگزاری کار ایران

شکست راه‌آهن پنجاهمین برد دایی؛

پرسپولیس تنها تیم بدون باخت خانگی / ۳۹۵ روز بدون شکست در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۴۲

تیم فوتبال پرسپولیس با رکورد ۳۹۵ روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال راه آهن خواهد رفت.

علی دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین بردش در دوران سرمربیگری در پرسپولیس را رقم خواهد زد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در سه فصل مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشته و در ۹۶ بازی روی نیمکت این تیم نشسته است. دایی تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های کشور ۴۹ پیروزی به دست آورده و ۲۴ مساوی و ۲۳ باخت در کارنامه اش دیده می شود. دایی در صورت برتری مقابل راه آهن پنجاهمین پیروزی اش در پرسپولیس را به عنوان سرمربی رقم خواهد زد.

علی دایی تا پایان فصل در دو بازی دیگر روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و با ۹۸ بار سرمربیگری در این تیم بعد از علی پروین دومین مربی تاریخ پرسپولیس خواهد بود که بیشتر از سایر مربیان تاریخ پرسپولیس روی نیمکت این تیم نشسته است.

رکورد ۳۹۵ روز بدون باخت پرسپولیس در آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس با رکورد ۳۹۵ روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال راه آهن خواهد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در شرایطی به مصاف تیم فوتبال راه آهن می رود که تجربه ۳۹۵ روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه دارد. آخرین باخت سرخپوشان در ورزشگاه آزادی به اسفند سال ۹۱ و دیدار دو تیم پرسپولیس و راه آهن برمی گردد. در آن بازی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود و علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن. پرسپولیس از آن روز به بعد در هیچ دیداری بازی را به حریفان خود در ورزشگاه آزادی واگذار نکرده است و در ۲۱ بازی بدون باخت میدان را ترک کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل راه آهن و با توجه به احتمال شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر در تاریخ دوم مرداد ۹۳،۱۰۷ روز دیگر در میادین رسمی و در ورزشگاه آزادی به میدان نخواهد رفت و با این اوصاف سرخپوشان در صورت بناختن به راه آهن رکورد ۵۰۲ روز بدون باخت در ورزشگاه آزادی را در کارنامه خواهند داشت.

پرسپولیس تنها تیم بدون باخت در بازی های خانگی

تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیم بدون باخت در بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر بوده و بهترین عملکرد را از نظر کسب امتیاز در بین تیم های لیگ برتری در بازی های خانگی داشته است. پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تنها تیمی بوده که در بازی های خانگی خود بدون باخت میادین را ترک کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۱۱ برد و ۳ مساوی و بدون باخت در بازی های خانگی فصل جاری میادین را ترک کرده و تنها تیم لیگ برتری است که در هیچ یک از بازی های خانگی اش شکستی را در کارنامه ندارد. پرسپولیس همچنین با کسب ۳۶ امتیاز از نظر کسب امتیاز بهترین عملکرد را داشته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با یک باخت و کسب ۳۳ امتیاز پس از پرسپولیس بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشته است. تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت برتری مقابل استقلال ۳۶ امتیازی خواهد شد و تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ این عنوان خود به یک مساوی نیاز دارد هر چند که سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه برتری مقابل راه آهن به میدان خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز