خبرگزاری کار ایران

کسر قرارداد سوژه بازیکنان؛

استقلال در غیاب ۵ بازیکن اصلی تمرین کرد / بازگشت آندو به تمرینات

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۱۹

کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی که بلافاصله پس از باخت آبی‌پوشان به نفت توسط فتح‌الله زاده اعلام شد سوژه بازیکنان استقلال در تمرین امروز بود.

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل نفت عصر امروز در غیاب ۵ بازیکن اصلی این تیم پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل نفت تهران از ساعت ۱۷ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد.

آبی‌پوشان که خود را برای دیدار مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند امروز در غیاب مهدی رحمتی، آرش برهانی، سیاوش اکبر‌پور، خسرو حیدری و مجید غلام نژاد تمرینات خود را پیگیری کردند.

قبل از شروع تمرین امروز آبی‌پوشان بازیکنان وقتی با چهره حنیف عمران‌زاده روبرو شدند تعجب کردند و وضعیت او را جویا شدند. مدافع استقلال که دیروز در برخورد با بازیکن نفت تهران از ناحیه ابرو و سر دچار شکستگی شد بر روی صورتش ۶ بخیه خورده و چشم و صورت او به شدت متورم شده است.

امیر قلعه‌نویی که این روزها به شدت به خاطر نتایج استقلال ناراحت به نظر می رسد امروز با لباس شخصی در تمرین آبی‌پوشان حاضر بود. وی در کنار شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی نشسته و تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده امروز همراه دیگر بازیکنان استقلال بازی نکردند و تنها به تمرینات اختصاصی پرداختند. همچنین بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل نفت تهران به میدان رفته بودند تنها ریکاوری کرده و بقیه بازیکنان در قابل دو گروه تمرین کردند. آرش برهانی هم امروز برای گرفتن عکس از مچ پای خود در تمرین شرکت نکرد.

آندرانیک تیموریان امروز به همراه دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد و به گفته سرمربی استقلال وی از دیدار مقابل الجزیره می‌تواند تیمش را همراهی کند.

کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی که بلافاصله پس از باخت آبی‌پوشان به نفت توسط فتح‌الله زاده اعلام شد دیگر سوژه بازیکنان استقلال در تمرین امروز بود. همه بازیکنان در این مورد صحبت کرده و معتقد بودند در حالی که خیلی‌ها پول نگرفتند چگونه می‌شود از قرارداد آنها کسر کرد. تعدادی از بازیکنان اعتقاد داشتند اگر همین گونه جریمه شویم بعضی از بازیکنان باید مبالغی را هم به باشگاه بپردازند!

تونی کاروالیو که روز گذشته پس از تعویض نسبت به تصمیم کادر فنی اعتراض کرده و پیراهن خود را به زمین کوبیده بود امروز با تذکر کادر فنی روبرو شد و قلعه‌نویی از اعضای کادر فنی استقلال خواست به وی تذکر دهند دیگر این کار را انجام ندهد و در صورت تکرار با وی برخورد جدی تری خواهد شد.

تمرین تیم استقلال فردا ساعت ۱۱:۳۰ صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. این تیم بعد از ظهر استراحت می کند. آبی پوشان برای دیدار با الجزیره روز دوشنبه صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز