خبرگزاری کار ایران

پس از پیروزی مقابل داماش؛

برنامه تمرینات پرسپولیس اعلام شد / سرخپوشان از یکشنبه استارت می زنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۹۰

علی دایی روز شنبه به شاگردانش استراحت داده و تمرینات سرخپوشان روز یکشنبه در دو نوبت برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز(جمعه) ریکاوری خواهند کرد و فردا(شنبه) به استراحت می پردازند.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که پس از برتری یک بر صفر مقابل داماش با دو دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند بر اساس برنامه اعلام شده از سوی علی دایی سرمربی این تیم ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی فر به تمرین خواهند پرداخت.

در این تمرین نفراتی که مقابل تیم داماش به میدان رفته بودند ریکاوری و تمرین سبکی خواهند داشت و نفراتی که بازی نکرده بودند تمرین پرفشاری را پشت سر می گذارند. علی دایی روز شنبه به شاگردانش استراحت داده و تمرینات سرخپوشان روز یکشنبه در دو نوبت برگزار خواهد شد.

تمرین نوبت صبح به کار با وزنه در سالن بدنسازی ورزشگاه درفشی فر اختصاص دارد و تمرین نوبت عصر روز یکشنبه در زمین چمن برگزار خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه تمرینی سرمربی تیم برای بازی مقابل راه آهن آماده خواهند شد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن از هفته بیست و نهم لیگ برتر روز ۱۷ فروردین در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز