خبرگزاری کار ایران

در سال نو کام هواداران شیرین شد؛

پروین: برد با ارزشی بود / می توانیم قهرمان شویم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۲۳

اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات نوروزی با پیروزی مقابل داماش و کسب ۳ امتیاز شیرین این مسابقه توانستند دل هواداران را شاد کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس این فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و امیدوارم همه چیز به قهرمانی تیم ما ختم شود.
به گزارش ایلنا، علی پروین پس از برتری پرسپولیس مقابل داماش اظهار داشت: اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات نوروزی با پیروزی مقابل داماش و کسب ۳ امتیاز شیرین این مسابقه توانستند دل هواداران را شاد کنند. بازی در چمن مصنوعی، آن هم در خارج از خانه کار سختی است اما کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با درایت و تلاش زیاد توانستند ۳ امتیاز سرنوشت‌ساز این بازی را کسب کرده و در ایام عید و در آغاز سال ۹۳ دل هواداران را شاد کنند.
وی ادامه داد: برتری پرسپولیس و صعود به رده دوم جدول رده‌ بندی اتفاق خوشحال کننده‌ای بود و شانس پرسپولیس برای قهرمانی را بیشتر کرد. تیم پرسپولیس ۲ بازی سخت دیگر را در پیش رو دارد و انشاالله با حمایت همه جانبه هواداران و همت اعضای تیم شاهد برتری سرخپوشان باشیم.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس مقابل داماش حساب شده بازی کرد، گفت: بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و این پیروزی و ۳ امتیاز خیلی مهم بود. برنامه‌ریزی خوب کادر فنی و برپایی اردو در مازندران و برگزاری تمرینات و بازی‌های دوستانه در زمین چمن مصنوعی تاثیر زیادی در کسب این موفقیت داشت. پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داد که تاثیر آن را در بازی امروز دیدیم. خیلی مهم بود که پرسپولیس بعد از وقفه و تعطیلات بازی‌ها توانست در بازی خارج از خانه با داماش که چیزی برای از دست دادن نداشت به برتری برسد. به اعضای تیم خسته نباشید گفته و این پیروزی را به نوبه خود به آنها و هواداران تبریک می‌گویم.
پروین گفت: خوشحالیم که تلاش اعضای تیم به ثمر نشست و کام هواداران در سال نو شیرین شد. انشاالله هواداران در بازی بعدی و در حمایت از تیم پرسپولیس در بازی خانگی مقابل راه آهن سنگ تمام خواهند گذاشت و با حمایت همه جانبه خود تا دقیقه ۹۰ بار دیگر تاثیر گذاری خود را نشان خواهند داد. از هواداران پرسپولیس که در بازی مقابل داماش تیم محبوبشان را تنها نگذاشته و با حمایت های خود در بازی خارج از خانه به سرخپوشان دلگرمی دادند نیز تشکر و قدردانی می کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم که همه چیز به قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران ختم شود. تیم پرسپولیس در فصل جاری بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و به رغم مشکلاتی که اعضای تیم داشته‌اند توانسته‌اند انتظارات را برآورده کرده و در کورس قهرمانی قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز