خبرگزاری کار ایران

هواداران حق دارند ناراحت باشند؛

قلعه نویی: نباید می باختیم / هنوز شانس قهرمانی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۲۰

ما نباید این بازی را می باختیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند و قصد داشتیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم اما روی یک ضد حمله گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر نفت گفت: هواداران حق دارند ناراحت باشند اما بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند اما روی یک ضد حمله گل خوردیم و باختیم.
به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز پنجشنبه استقلال برابر نفت در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: ما نباید این بازی را می باختیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند و قصد داشتیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم اما روی یک ضد حمله گل خوردیم.

وی در مورد شعارهایی که هواداران بعد از بازی سردادند گفت: مردم حق دارند که از این نتیجه ناراحت باشند. آنها به گردن همه ما حق دارند و هر چه بگویند درست است. با این حال این را بدانند که بازیکنانم با تمام توان بازی کردند و تلاش زیادی داشتند تا بتوانند سه امتیاز این دیدار را بگیرند اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بعد از اینکه غلام نژاد مصدوم شد و ما ناچار به ایجاد برخی تغییرات شدیم تلاش مان را دو چندان کردیم تا به پیروزی برسیم. حتی در دقایق پایانی با چند مهاجم به سمت دروازه نفت حمله کردیم اما آنها روی یک ضد حمله به گل رسیدند. ما انتحاری بازی کردیم و می خواستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما تلاش بازیکنان به نتیجه نرسید.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری این مسابقه گفت: به نظرم روی ساموئل یک پنالتی صورت گرفت که داور نگرفت. البته تیم داوری عملکرد خیلی خوبی داشت اما دوستانی که از تلویزیون این بازی را تماشا کرده بودند گفتند که روی ضربه کرنری که ما زدیم درون محوطه جریمه روی ساموئل خطای پنالتی صورت گرفته بود.

امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه اعلام کرده به خاطر این شکست ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کسر خواهد کرد گفت: ایشان در مورد کادر فنی درست گفته اند اما باید در مورد بازیکنان کمی تامل کنند. به نظرم بازیکنان استقلال در این فصل تلاششان را انجام داده اند. البته این تصمیم در همه جای دنیا گرفته می شود. همین چند وقت پیش باشگاه میلان هم همین کار را کرد. من هم جای آقای فتح الله زاده بودم همین کار را می کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با این شکست تیم شما شانس قهرمانی را از دست داده است گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده است و شاید اتفاقات زیادی در هفته های باقیمانده رخ بدهد. ما دو هفته دیگر را پیش رو داریم و باید ببینیم در این دو هفته چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز