خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با داماش؛

وضعیت مصدومان پرسپولیس تشریح شد / وضعیت مبهم حسینی و مسلمان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۳۳۳

حسینی علاوه بر کار با توپ و شرکت در تمرینات گروهی، تمرینات ویژه فیزیوتراپی را زیر نظر کادر پزشکی انجام می دهد. سعی می کنیم این بازیکن را به بازی با داماش برسانیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد و از تلاش برای رساندن دو بازیکن مصدوم این تیم برای بازی مقابل داماش خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی که از ناحیه عضلات سمت راست شکم دچار پارگی شده بود، با برنامه ریزی ویژه تمرینات خود را آغاز کرده و طی روزهای اخیر نیز در تمرینات گروهی شرکت کرده است. حسینی علاوه بر کار با توپ و شرکت در تمرینات گروهی، تمرینات ویژه فیزیوتراپی را نیز زیر نظر کادر پزشکی انجام می دهد. سعی می کنیم این بازیکن را به بازی با داماش برسانیم.

پزشک پرسپولیس در باره وضعیت سیدصالحی و مسلمان گفت: سیدصالحی مشکلی نداشته و در تمرینات گروهی شرکت می کند. مسلمان نیز همچون سید جلال حسینی علاوه بر حضور در تمرینات گروهی تمرینات فیزیوتراپی را نیز انجام می دهد تا به طور کامل دوران نقاهت را طی کند. وی دو روز است که کار با تیم را شروع کرده و ما تلاش می کنیم او را به بازی با داماش برسانیم.

حقیقت تاکید کرد: سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی ندارند و کادر پزشکی نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد تا سید جلال حسینی و محسن مسلمان نیز بتوانند تیم را در بازی با داماش همراهی کنند.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش از هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۷ فروردین در شهر رشت به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز