خبرگزاری کار ایران

در فوتبال ایران همه با هم رفیق هستند؛

پیروانی: جام‌جهانی۳ بازی می کنیم و برمی‌گردیم

کد خبر : ۱۵۳۴۶۰

دو تا نوروز را در زمین فوتبال بودم. یکی با علی دایی که در تیم السد قطر بودیم و یکی هم با تیم ملی در فرانسه که با مون‌پولیه بازی داشتیم و سال تحویل وسط نیمه بود و جشن گرفتیم

کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است در سال جدید باید همه چیز نو تازه شود چون بهار شور و شوق خاصی با خودش به همراه دارد اما آرزوی اصلی او این است که وضع اقتصادی مردم خوب شود.

گفتگوی نوروزی افشین پیروانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

سال ۹۲ چطور بود؟

سال خوبی بود و ما راضی بودیم. از نظر فوتبالی در تیم سنگ‌بافق یزد بودم که در حال سقوط بود و در نهایت ششم جدول شدیم. از نظر کاری هم برایم خوب بود و درسم هم تمام شد و از همه مهمتر سلامتی است که خدا داده و در کل راضی هستم.

نوروز که می‌آید چه حس و حالی دارید؟

بهار که می آید باید دل‌ها پاک شود و خصومت‌ها کنار گذاشته شود و همه چیز نو و جدید شود. بهار شور و شوق خاصی دارد و من هم همین‌طور هستم و انرژی خاصی دارم. امیدوارم در سال جدید وضع اقتصادی خوب شود تا مردم شاد شوند.

خاطره خاص و جالبی از نوروز دارید؟

دو تا نوروز را در زمین فوتبال بودم. یکی با علی دایی که در تیم السد قطر بودیم و یکی هم با تیم ملی در فرانسه که با مون‌پولیه بازی داشتیم و سال تحویل وسط نیمه بود و جشن گرفتیم و خیلی جالب بود. خدا را شکر در نوروز خاطره بدی تا حالا نداشته‌ام.

برنامه خاصی برای سال جدید دارید؟

لیگ برتر ما رو به انتها است و اگر شانس فوتبالی داشته باشم و پیشنهاد باشد از آن استقبال می‌کنم و اگر قسمت ما باشد، با یک تیم جدید شروع به کار می‌کنیم.

کاری بود که درسال ۹۲ می‌خواستید انجام دهید و نتوانستید؟

نه، یک مقدار از نظر کاری پستی و بلندی داشتیم، اما خدا را شکر در مجموع راضی هستم.

چه آرزویی برای سال جدید دارید؟

آرزوی سلامتی برای خودم و خانواده‌ام و تمام مردم ایران دارم. امیدوارم کسب و کار هم رونق پیدا کند تا وضع اقتصادی مردم خوب شود.

سال ۹۳ سال جام جهانی است. فکر می‌کنید می‌توانیم حضوری آبرو مندانه در جام‌جهانی داشته باشیم؟

باید منطقی فکر کنیم. عقل سالم می‌گوید ما ۳ بازی در جام‌جهانی انجام می‌دهیم و برمی‌گردیم و با این تدارکات و با این لیگ و فوتبالی که ما داریم، نباید توقعی جز این داشته باشیم. البته اتفاقات خاص فوتبالی هم وجود دارد که امیدوارم این اتفاقات خاص قسمت ما بشود و نتیجه خوبی بگیریم.

پرسپولیس در سال ۹۳ می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

شانس پرسپولیس از همه تیم‌ها برای قهرمانی بیشتر است، اما بقیه تیم‌ها هم شانس دارند. بازی با داماش برای پرسپولیس خیلی مهم است و باید در این بازی نتیجه بگیرد.

یک دروغ ۱۳…؟

در فوتبال ایران همه با هم خوب و رفیق هستند و آروزی موفقیت برای همدیگر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز