خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست سپاهان و تساوی تراکتورسازی مقابل رقبا

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۶۳

دومین روز از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز پیگیری شد و دو نماینده کشورمان در گروه هایD و C شامل سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز به ترتیب به مصاف الهلال و لخویا رفتند.

دومین روز از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز پیگیری شد و سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز دو نماینده کشورمان در گروه هایD و C به ترتیب به مصاف تیم های الهلال عربستان و لخویای قطر رفته اند که سپاهان بازی را واگذار کرده و ترکتورسازی هم بدون گل به رختکن رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اصفهان تیم سپاهان با ترکیب رحمان احمدی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، حسین پاپی، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی، مهدی شریفی، احسان حاج صفی، اروین بولکو، علی حمودی و یعقوب کریمی به مصاف تیم قدرتمند عربستان رفت و نیمه اول را روی دو ضربه کرنر و با اشتباهات خط دفاعی و دروازه بان خود ۲-۱ به میهمان واگذار کرد. در این بازی که با قضاوت بنجامین ویلیامز از استرالیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال برگزاری است، اروین بولکو در دقیقه ۱۸ گل برتری سپاهان را به ثمر رساند اما کاستیلو(۲۸) و تیاگو نوز(۳۳) از روی دو ضربه کرنر برای الهلال گل زدند.

از گروه C تراکتورسازی ایران مقابل لخویای قطر در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل رسید، تراکتورسازی ایران در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خانگی لخویا قطر مهمان این تیم بود که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی تراکتورسازی با ترکیب حامد لک، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، حبیب گردانی، میلاد فخرالدینی، مهدی کریمیان، فرشاد احمدزاده، مهدی کیانی، جوادکاظمیان و سعید دقیقی به میدان رفت.

در دقیقه ۱۷ این بازی و پس از خطای حامد لک روی بازیکن لخویا، داور مسابقه یک ضربه پنالتی به نفع تیم قطری اعلام کرد که ضربه سباستین سوریا درحالی از کنار دروازه راهی اوت شد که دروازه‌بان تراکتورسازی به خوبی جهت ضربه را تشخیص داده بود.

همچنین در دقیقه ۲۵ این بازی ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه لخویا برخورد کرد. البته در دقیقه ۳۰ ضربه ایستگاهی بازیکن قطر به تیر دروازه تراکتور اصابت کرد و توپ برگشتی را هم سوریا با بی‌دقتی به بالای دروازه زد. در دقیقه ۳۹ هم حسن‌زاده یک موقعیت تک به تک را از دست داد تا تراکتورسازی نتواند گل نخست خود را به ثمر برساند.

نتایج سایر دیدارهای روز دوم از هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

چهارشنبه۲۱ اسفند ماه

گروه C
لخویای قطر(صفر) - تراکتورسازی ایران(صفر) … در حال برگزاری
الاتحاد عربستان - العین امارات، ساعت ۲۰:۵۰

گروه D
سپاهان ایران(یک) - الهلال عربستان(۲)

گل ها: بولکو(۱۷) برای سپاهان و کاستیلو(۲۸) و تیاگو(۳۳) برای الهلال

الاهلی امارات(صفر) - السد قطر(یک) … در حال برگزاری

گل ها: نادر بلحاج(۲۴) برای السد

گروه G
ملبورن ویکتوری استرالیا(۲) - چونبوک موتورز کره‌جنوبی(۲)
یوکوهاما مارینوس ژاپن(یک) - گوانگژو چین(یک)

گروه H
اولسان هیوندای کره جنوبی(۲) - کاوازاکی فرونتال ژاپن(صفر)
گو ئیژو رنه چین(صفر) - سیدنی واندررز استرالیا(یک)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز