خبرگزاری کار ایران

منتقمی خبرداد:

بررسی مسائل مالیاتی فوتبال با حضور نمایندگان سازمان امور مالیاتی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۴۲

افراد حاضر در این جلسه اتفاق نظر داشتند باید در یک همکاری مشترک مشکلات مالیاتی برای همه طرف‌ها حل و فصل شود.

در نشستی که بعدازظهر امروز با حضور علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم‌مقام، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رئیس سازمان فوتبال و مسئولان و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد مسائل و مشکلات مالیاتی باشگاه های لیگ برتر و فوتبالیست ها مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بهروز منتقمی در ارتباط با این جلسه گفت: نشست خوبی داشتیم که در جریان آن مسائل مختلفی در حوزه مالیات‌ها مطرح شد. در واقع این جلسه به بدهی مالیاتی ورزشکاران و باشگاه‌ها پرداخت که در دو حوزه اصلی مورد بحثبود. یکی بدهی ورزشکارانی که قراردادهای آنها پرداخت شده و دیگری بدهی آن دسته از فوتبالیست‌ها که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند. در مجموع نتیجه صحبت‌های مطرح شده در این نشست آن بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به امر پرداخت بدهی‌های مالیاتی کمک کنند. بر این اساس باشگاه‌ها و ورزشکاران باید نسبت به ارائه مفاسه حساب مالیاتی برای عقد قراردادها اقدام نمایند. باشگاه‌ها، بازیکنان و مربیان همچنین باید نسبت به تعیین تکلیف مالیات‌های خود و ترتیب پرداخت بدهی‌های مالیاتی اقدام نمایند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: افراد حاضر در این جلسه اتفاق نظر داشتند باید در یک همکاری مشترک مشکلات مالیاتی برای همه طرف‌ها حل و فصل شود. همچنین مقرر شد باشگاه پرسپولیس نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و پس از آن ترتیب پرداخت آن اقدام نماید.

منتقمی در پایان افزود: هم از طرف ما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای این امر اعلام آمادگی شد و هم مسئولان سازمان امور مالیاتی آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام کردند به شکلی که هم مشکلی برای ورزشکاران و باشگاه‌ها به وجود نیاید و هم بدهی‌های مالیاتی پرداخت شود. در نهایت نیز مقرر شد مطالب مطرح شده در این نشست در نشست بعدی مورد بحثو بررسی بیشتری قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز