خبرگزاری کار ایران

امتیاز سیاه‌جامگان را نمی‌فروشیم؛

عباسی: صد سال دیگر هم درباره فروش تیم مذاکره‌ای نمی کنیم

کد خبر : ۱۵۲۴۹۳

فوتبال برای ما فعالیت اقتصادی نیست که تیم را بالا بیاوریم و بفروشیم، تا سود مالی ببریم، اگر قرار بود کسب درآمد کنیم، راه‌های بهتر، بی دردسرتر و بی ‌استرس‌تر از فوتبال وجود دارد.

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان به هیچ وجه فروشی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه سیاه‌جامگان، محمدرضا عباسی در مورد شایعاتی که در خصوص فروش امتیاز سیاه‌جامگان به تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن و مس کرمان مطرح شده اظهار داشت: من هم این موضوع را شنیده‌ام، اما ضمن اینکه مطمئنم این شایعات از سمت افرادی مطرح می‌شود که دوست ندارند سیاه‌جامگان صعود کند، باید بگویم هنوز صعود هیچ تیمی قطعی نشده که بخواهیم به فروش آن فکر کنیم.

وی افزود: فوتبال برای ما فعالیت اقتصادی نیست که تیم را بالا بیاوریم و بفروشیم، تا سود مالی ببریم، اگر قرار بود کسب درآمد کنیم، راه‌های بهتر، بی دردسرتر و بی ‌استرس‌تر از فوتبال وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه تمام دغدغه ما، پر کردن بخشی از خلأ ابومسلم در فوتبال استان است، ادامه داد: با کدام عقل جور در می‌آید که این‌قدر زحمت بکشیم و سیاه‌جامگان را با این پتانسیل بومی به لیگ برتر ببریم، بعد به فروش آن فکر کنیم؟

مالک باشگاه سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد این تیم فروخته شود من باید مجوز آن را بدهم، اما اینجا باید خیال همه را راحت کنم که تا به حال در این باره با احدالناسی صحبت نکرده و تا صدسال دیگر هم در این باره مذاکره‌ای نخواهم کرد.

وی افزود: اگر سیاه‌جامگان صعود کند، برای مردم این شهر و دیار است و باید منفعت حضور یک تیم لیگ برتری از خراسان، نصیب همین استان شود، بنابر این امکان ندارد امتیاز لیگ برتری سیاه‌جامگان را از دست بدهیم. با این حال هنوز معتقدم صعود ما قطعی نشده و صحبت در این باره زود است، اما دشمنان ما خوب فهمیدند جنگ رسانه‌ای را از کجا آغاز کنند، غافل از اینکه بچه‌های سایه‌جامگان باهوش‌تر از آن هستند که فریب این اتفاقات را بخورند. بازیکنان ما هنوز هم مثل بازی اول لیگ، با انگیزه بازی می‌کنند و مطمئنند حاصل تلاش خودشان را، خودشان خواهند دید نه استان دیگری.

مدیرعامل سیاه‌جامگان با بیان اینکه هدف سیاه‌جامگان ارائه فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند بوده، خاطرنشان کرد: برای ما که هدف‌مان پیشرفت ورزش استان و رضای خدا بوده، این شایعات بی‌تاثیر است. سیاه‌جامگان نمی‌خواهد به هر قیمتی لیگ برتری شود و اصلا لیگ برتر مدینه فاضله سیاه‌جامگان نیست، اما هدف‌مان صعود است و اگر به آن دست پیدا کنیم با همین پتانسیل در لیگ برتر هم آقایی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز