خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم حضوری آبرومندانه‌ در برزیل داشته باشیم؛

پورحیدری: هیچ جای دنیا مثل کی‌روش برنامه‌ریزی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۴۷

بازی با گینه برای ما مهم بود، البته در مجموع این بازی چنگی به دل نزد به خصوص در نیمه اول اما با تغییراتی که ایجاد شد، نیمه دوم تیم ملی ما بهتر کار کرد.

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با گینه پس از ۳-۴ ماه تعطیلی، یک بازی خوب و مهم برای تیم ملی ایران بود.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: من اصلا‍ً به نتیجه بازی دوستانه ایران و گینه نگاه نمی‌کنم. این دیدار پس از ۴-۳ ماه تعطیلی یک بازی خوب و مهم برای تیم ملی ایران بود و کمبودهای تیم ملی را نشان داد که امیدوارم کی‌روش آنها را دیده و سعی در برطرف کردن آن داشته باشد. بازی با گینه برای ما مهم بود، البته در مجموع این بازی چنگی به دل نزد به خصوص در نیمه اول اما با تغییراتی که ایجاد شد، نیمه دوم تیم ملی ما بهتر کار کرد.

وی افزود: ان‌شاءالله کی‌روش کمبودهای تیم ملی را در این بازی دیده باشد و بهترین فوتبالیست‌های ایران را انتخاب کرده و با خود به جام جهانی ببرد. فکر می‌کنم اشکال اول ما این است که تیم ملی ما کامل نیست و از تمام نظرات و موجودی فوتبال ایران استفاده نکردیم و در مرحله بعد هم ضعف بدنی ملی‌پوشان، عدم برگزاری بازی‌های تدارکاتی و عدم هماهنگی بازیکنان را شاهد بودیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: شکست مقابل گینه برای فوتبال ما زنگ خطر نبود. در بازی‌های تدارکاتی باید باخت باشد تا ضعف‌ها دیده شده و برطرف شود. من روی باخت تیم ملی بحثندارم و بازی با گینه بهترین بازی تدارکاتی بود و فرصتی بودکه کی‌روش تمام کمبودها را ببیند و اگر می‌بردیم، شاید این ضعف‌ها پوشش داده می‌شد و کمبودها دیده نمی‌شد. این باخت برای ما خوب بود تا کی‌روش با آرامش و تمرکز بیشتر تیمش را برای حضور در جام‌جهانی انتخاب کند و با بهترین نفرات عازم برزیل شود.

وی افزود: برای آماده‌سازی تیم ملی کی‌روش اردوهایی را در نظر گرفته، اما تیم‌های دیگر دنیا اینطوری برنامه‌ریزی نمی‌کنند. آنها بازی‌های باشگاهی‌شان را برگزار می‌کنند و ۲۰ تا ۲۵ روز مانده به جام‌جهانی به اردو می‌روند، ضمن اینکه در طول سال بازی‌های تدارکاتی‌شان را انجام می‌دهند و در ۲۰ روز آخر اردوی نهایی‌شان را برگزار می‌کنند. اشکال ما این است که بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشتیم و می‌توانستیم بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم به شرطی که کی‌روش برای هر بازی دوستانه درخواست اردوی ۲ هفته‌ای نمی‌کرد اما هنوز هم دیر نیست. بازی با گینه ما را جلو انداخت و در آینده کمک می‌کند که از تمام توان‌مان برای حضور در جام‌جهانی استفاده کنیم.

پور حیدری در پایان گفت: به حضور آبرومندانه تیم ملی در جام‌جهانی امیدوارم و اگر خوب برنامه‌ریزی کنند و از نیروهایی که داریم به خوبی استفاده شود، در برزیل آبرومندانه ظاهر خواهیم شد. مشکلات و اختلافات را به خاطر تیم ملی کنار بگذاریم و از تمام نیرویی که داریم استفاده کنیم تا عملکرد آبرومندانه‌ای درجام‌جهانی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز