خبرگزاری کار ایران

به فردوسی‌پور گفتم برای تو و ۹۰ متاسفم؛

آذری: فیروز کریمی جو شادی را به ذوب‌آهن آورده / معترضان تحریک شده بودند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۹۰

به بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر خیلی امیداوام. ما با توجه به امیدی که داریم و کادر فنی متخصصی که آمده‌اند و بازیکنان خوبی که داریم، تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: حضور فیروز کریمی جو شادی را به تمرینات ذوب‌آهن آورده است.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: آمدن فیروز کریمی توأم شده با نشاط در ذوب‌آهن و بچه های تیم روحیه گرفته اند و یک جو شاد در مجموعه تیمی ما ایجاد شده و با توجه به تمرینات فنی و شادابی که کریمی گذاشته؛ تیم شرایط روحی و روانی خوبی پیدا کرده بود دعوت شدن قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خانزادی به تیم ملی هم روحیه مضاعفی به بچه‌های ما داده و بازیکنان ما متوجه شده‌اند که هر جا شایسته باشند به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر تیم ما روزی ۲ و حتی ۳ جلسه تمرین می‌کند که بحثکارهای تاکتیکی و جلسات تئوری و مرور کارهای فنی است. بچه‌های ما به شدت و با روحیه‌ای بالا تمرین می‌کنند و امیدواریم با فرصتی که باقی‌مانده و بازی‌های تدارکاتی که فیروز کریمی در نظر گرفته، تیم‌ را در ادامه کار قدرتمند ببینیم.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر خیلی امیداوام. ما با توجه به امیدی که داریم و کادر فنی متخصصی که آمده‌اند و بازیکنان خوبی که داریم، تلاش می‌کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد جو اصفهان و اعتراض تماشاگران نسبت به عملکرد این تیم در برنامه ۹۰ گفت: آن عده‌ای که در برنامه ۹۰ اعتراض کردند، مردم و هواداران ذوب‌آهن نبودند. من گوشم از این حرف‌ها پر است و آن ۳-۴ نفر که اعتراض کردند توسط یک آدم تحریک شده بودند به فردوسی‌پور هم گفتم که واقعاً برای تو و برنامه‌ات متاسفم چون ۴ تا آدم تحریک شده که به قول خودت لمپن هستند را به عنوان هوادار ذو‌ب‌آهن نشان می‌دهی. یکی از آنهایی که در برنامه ۹۰ صحبت می‌کرد، بازیکن به تیم‌های پایه ذوب آهن می‌فروخت و حالا که منافع‌شان قطع شده این حرف‌ها را می‌زنند.

آذری در پایان گفت: هواداران واقعی ذوب‌آهن ارزش زیادی دارند و حرف های آنها را گوش می‌کنیم و اگر انتقاد کنند به جا و شایسته است و ما هم انتقادات سازنده را با جان و دل گوش می‌کنیم چون هواداران واقعی ذوب‌آهن دنبال منافع شخصی نیستند و ذوب‌آهن هواداران نجیبی دارد و اگر حرفی می‌زنند به خاطر دلسوزی است و حرف‌شان را به جان می‌خرم چون آنها باشگاه را دوست دارند، اما جلوی کسانی که دنبال منافع شخصی باشند به هر قیمتی می‌ایستم و اجازه نمی‌دهم باشگاه را خراب کنند. هواداران ذوب آهن از این تیم انتظار دارند که نتیجه بگیرد و انتظار زیادی هم نیست چون ذوب‌آهن از قطب‌های ورزشی ایران بوده، ما برای باشگاه برنامه بلند مدتی داریم تا ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز