خبرگزاری کار ایران

باید با قلعه‌نویی درباره تیموریان صحبت کنم؛

کی‌روش: درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۲۲۱

از ۵ بازیکن لژیونر که امروز و فردا به تمرینات اضافه می‌شوند در دیدار مقابل کویت استفاده نخواهیم کرد و فقط برابر گینه به میدان بروند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ایران - کویت درباره آخرین وضعیت تیم ملی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ایران و کویت گفت: همانطور که مطلع هستید برنامه فشرده‌ای را برای بازی با کویت و گینه پیش و رو داریم. ابتدا باید از مسئولان فدراسیون فوتبال کویت که موافقت کردند نا این بازی زودتر از زمان اصلی مسابقات برگزار شود قدردانی و تشکر کنم.

کی‌روش ادامه داد: در دیدار فردا مقابل کویت بازیکنان با تجربه‌تر استراحت خواهند کرد و بازیکنان جوان فرصت خوبی خواهند داشت تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. به نظرم بازی با کویت فرصت خوبی برای بازیکنان جوان است تا تجربه یک بازی بین‌المللی را به دست بیاورند. ما صعودمان به جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا که در استرالیا برگزار می‌شود را قطعی کرده‌ایم و مهمترین مطلبی که اکنون باید به آن اشاره کنم خوشامدگویی به بازیکنان جوان تیم ملی است که می‌خواهند مقابل کویت به میدان بروند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم. تاکنون ۴ دیدار تدارکاتی و ۳ اردوی آماده‌سازی تیم ملی را قطعی کرده‌ایم که البته کار بسیار سختی بود. در حال حاضر دیدار با بلاروس، آنگولا، مونته‌نگرو و ترینیدادوتوباگو قطعی شده است. لازم است تاکید کنم که تا آخرین روزی که از جانب فیفا برای ارسال اسامی بازیکنان مهلت داشته درهای تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است.

وی درباره مصدومیت بیک‌زاده و تیموریان گفت: متاسفانه روز گذشته مطلع شدیم دست آندو مجددا دچار مشکل شده که این اتفاق در بازی استقلال و الشباب رخ داده است. مصدومیت تیموریان خبر بدی برای تیم ملی و باشگاه استقلال است. باید فرصتی فراهم شود تا با قلعه‌نویی درخصوص مصدومیت تیموریان صحبت کنم. می‌خواهیم او کاملا ریکاوری کند و برای رقابت‌های جام جهانی آمادگی خود را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی گفت: از ۵ بازیکن لژیونر که امروز و فردا به تمرینات اضافه می‌شوند در دیدار مقابل کویت استفاده نخواهیم کرد و فقط برابر گینه به میدان بروند.

وی با تاکید بر اینکه ملی‌پوشان همیشه برای پیروزی بازی می‌کنند، گفت: ‌ زمانی که من به ایران آمدم یک دروازه‌بان با ۱۰۰۰ بازی ملی وجود داشت و یک دروازه‌بان دیگر بدون تجربه. مسلما وقتی شما به جام جهانی می‌روید ۳ بازی انجام خواهید داد و برای این ۳ بازی به ۲۳ بازیکن احتیاج دارید به خاطر همین بازی‌هایی مثل کویت فرصت مناسبی است تا بازیکنان جوان بتوانند تجربه کسب کنند تا در جام جهانی به ما کمک کنند. شما نگاه کنید ما مقابل عمان بازی کردیم و از این تیم شکست خوردیم اما در همین بازی بازیکنان جوانی مانند رضا حقیقی به میدان رفتند. قبل از آن هم حقیقی برای تیم ملی مقابل بحرین به میدان رفت و همین مسئله باعثشد از یک تیم کوچک‌تر به یک تیم بزرگتر منتقل شود. وظیفه اصلی ما این است که بازیکنان را آماده نگه داریم تا وقتی آنها را به زمین فرستادیم کارهایی که ما می‌خواهیم انجام دهند. مطمئن هستم فردا بازیکنان جوان ما از بازی لذت خواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز