خبرگزاری کار ایران

هیچ کسی نمی‌داند چه اتفاقی افتاده؛

پنجعلی: رویانیان باید پاسخگوی مشکل ماشین‌های پرسپولیسی‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۸۶۲

امیدوارم هر چه زودتر امثال خوردبین به باشگاهی که عمرشان را در این تیم گذراندند، اضافه شوند و همه پیشکسوتان باشگاه زیر یک سقف جمع شده و افتخارات گذشته را تکرار کنند.

سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم جای پیشکسوت محبوبی همچون محمود خوردبین روی نیمکت پرسپولیس می‌نشینم.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۳ بازی تا پایان لیگ باقی مانده و پیشنهاد سرپرستی تیم پرسپولیس به من شد و تمایل داشتند من به عنوان سرپرست انجام وظیفه کنم. من هم دوست داشتم این ۳ بازی را بدون حاشیه روی نیمکت پرسپولیس روی نیمکت تا تیم باشد. من با محمود خوردبین تماس گرفتم و از او اجازه گرفتم و مردم هم خیلی با من تماس گرفتند و تبریک گفتند، این افتخاری است که دوباره روی نیمکت پرسپولیس باشم و به مردم نزدیکتر شوم.

وی در پاسخ به این سوال که جانشینی شیرینی هم برای شما افتخار هست؛ گفت: البته شیریتی را کلاً فاکتور می‌گیریم. من به او احترام می‌گذارم اما به خاطر اینکه آدم بزرگی مثل خوردبین روی این نیمکت بوده، از او اجازه خواستم و خوردبین هم خوشحال شد که من سرپرست پرسپولیس شدم. امیدوارم هر چه زودتر امثال خوردبین به باشگاهی که عمرشان را در این تیم گذراندند، اضافه شوند و همه پیشکسوتان باشگاه زیر یک سقف جمع شده و افتخارات گذشته را تکرار کنند.

سرپرست پرسپولیس در رابطه با مشکلاتی که برای ماشین‌های بازیکنان این تیم به وجود آمده، اظهار داشت: دقیقاً هیچ کسی نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است. بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و بابت قراردادش ماشین را گرفته و متاسفانه این مسائل پیش آمده و آرامش بچه‌ها به هم می‌خورد. هر روز یک مساله‌ای به وجود می‌آید و الان هم از وزارت ورزش آمده‌اند حسابرسی می‌کنند وپیگیری هستند و امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود.

وی افزود: به نظر من رویانیان باید در مورد ماشین‌های بازیکنان پرسپولیس که به مشکل خورده پاسخگو باشد یا وزارت ورزش پیگیر باشد. همه سعی ما این است که بدون سر و صدا و حاشیه‌ای این ۳ بازی را انجام دهیم و بتوانیم نتایج زحماتی که در طول فصل کشیده‌ایم را بگیریم.

پنجعلی در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: قبلاً هم گفته بودم که واقعاً امسال پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد. با توجه به مشکلات بسیار زیادی که داریم شانس قهرمانی را حفظ کرده و با وجود اشتباهات داوری و مشکلات همچنان مدعی قهرمانی هستیم و خودم شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از بقیه می‌دانم چون رقیبان ما با هم بازی دارد و این یک فرصت بزرگ برای پرسپولیس است. البته باید در ۳ بازی باقی‌مانده با قدرت تمام در زمین ظاهر شویم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا به هدف‌مان برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز