خبرگزاری کار ایران

نژادفلاح خبر داد:

موزه ورزش تهران ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۹۹

ما نمی‌دانیم این همه مدال‌آور کجا هستند، لذا در نظر داریم با جمع آوری اطلاعات قهرمانان و مدال آوران، درسال آینده یک کتاب جامع چاپ نموده تا دراختیار علاقه مندان قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به دنبال ساخت مکانی به نام موزه ورزش تهران هستیم که مقدمات کار صورت گرفته وان‌شاالله سال آینده، این مکان را افتتاح می کنیم.

به گزارش ایلنا، نژادفلاح در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هیأت‌های ورزشی استان تهران که با حضور معاونان و مدیران ستادی اداره کل در سالن آمفی تاتر برگزار شد، گفت: اگر در جایی توفیقی نداشته‌ایم، به این علت است که نتوانستیم قدر ومنزلت بزرگان خود را بدانیم و در این راه قصور کرده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران از ضرورت جمع آوری اطلاعات پیشکسوتان به عنوان دایره المعارف پیشکسوتان کشور گفت و افزود: در این بخش، متاسفانه آرشیو جامعی از مدال آوران تهران وجود ندارد و ما نمی‌دانیم این همه مدال‌آور کجا هستند، لذا در نظر داریم با جمع آوری اطلاعات قهرمانان و مدال آوران، درسال آینده یک کتاب جامع چاپ نموده تا دراختیار علاقه مندان قرار دهیم.

نژادفلاح همچنین گفت: به دنبال ساخت مکانی به نام موزه ورزش تهران هستیم که مقدمات کار صورت گرفته وان‌شاالله سال آینده همزمان با چاپ کتاب وجمع آوری کامل اطلاعات و مدال‌های ورزشکاران، این مکان را هم افتتاح خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز