خبرگزاری کار ایران

هواداران نگران قهرمانی لیگ هستند؛

کارنامه ضعیف قلعه نویی و استقلال در یک ماه؛ ۶ مسابقه، یک برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۵۰

استقلال در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا در تهران ۱-۰ نتیجه را به الشباب عربستان واگذار کردند تا سه شکست متنوع در سه تورنمنت مختلف ظرف یک ماه اخیر در کارنامه امیر قلعه نویی ثبت شود.

یک ماه پایانی سال ۹۲ برای بهترین و موفق ترین مربی ایران با کارنامه مردودی همراه بود، نتایجی که هواداران آبی را نسبت به آینده این تیم در لیگ نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با وجود اینکه امیر قلعه نویی همواره از عملکرد تیمش دفاع می کند و معتقد است نتایج تیمش قابل دفاع است اما بررسی نتایج این تیم در یک ماه گذشته نشان می دهد آبی ها در ۶ مسابقه اخیر خود تنها یک پیروزی بدست آورده اند و متحمل سه شکست در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شده اند.

آبی پوشان استقلال در یک ماه اخیر ۴ بار در لیگ برتر به میدان رفته اند که حاصل آن تساوی ۱-۱ با ذوب آهن و مس کرمان، پیروزی ۲ بر صفر مقابل سایپا و شکست ۴ - ۲ مقابل ملوان بندر انزلی بوده است. شاگردان قلعه نویی سپس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان ۲-۱ متحمل شکست شدند.

استقلال در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز در تهران ۱-۰ نتیجه را به الشباب عربستان واگذار کردند تا سه شکست متنوع در سه تورنمنت مختلف ظرف یک ماه اخیر در کارنامه امیر قلعه نویی ثبت شود. به نظر می رسد سرمربی استقلال باید بیش از هر کسی از این نتایج نگران باشد و برای خروج تیمش از بحران نتیجه گیری تدبیری بیندیشد.

با این شرایط آبی های پایتخت برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر راه دشواری پیش رو دارند و باید دید آنها می توانند در سه فینالی که فروردین سال ۹۳ مقابل نفت تهران، فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز پیش رو دارند، امتیازهای لازم برای قهرمانی را کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز