خبرگزاری کار ایران

پدیده، سال آینده لیگ برتری ‌است؛

میثاقیان: معادلات عوض خواهد شد / روی سنگ هم با تمام قوا بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۶۲

هر چه به مراحل پایانی لیگ نزدیک تر می‌شویم شرایط برای تیم‌ها دشوارتر می‌شود و قطعا روز شنبه کار ما سخت خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اگر قهرمانی در گروه خود را می خواهیم باید برای هر بازی و امتیازات آن بجنگیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش روز شنبه ۱۰ اسفند ماه در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول به مصاف شهرداری یاسوج خواهد رفت در خصوص این مسابقه اظهار داشت: هر چه به مراحل پایانی لیگ نزدیک تر می شویم شرایط برای تیم ها دشوارتر می شود و قطعا روز شنبه کار ما سخت خواهد بود.

وی گفت: تیم شهرداری یاسوج با توجه به شرایطی که در جدول دارد تلاش زیادی برای ماندن در لیگ دسته یک می کند و قطعا در مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: ما فقط بر روی بازی خودمان و کسب سه امتیاز خانگی تمرکز خواهیم کرد.

میثاقیان در خصوص از دست دادن صدر جدول هم گفت: هنوز تا پایان لیگ زمان باقی مانده است و معادلات عوض خواهد شد، در بازی گذشته اگر از دقیقه ۲۸ ده نفره نمی شدیم قطعا مسابقه را واگذار نمی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه سال آینده پدیده در لیگ برتر خواهد بود، ادامه داد: بازیکنانم آماده رویارویی با شهرداری یاسوج هستند و مطمئن باشید با حمایت هوادارانمان سه امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده همچنین در خصوص انتقال بازی های تیم پدیده به ورزشگاه تختی مشهد هم گفت: برای ما فرقی ندارد، اگر قهرمانی می خواهیم باید در هر بازی بجنگیم و امتیاز بگیریم، چه بر روی چمن طبیعی باشد و یا مصنوعی، ما اگر بر روی سنگ هم بازی کنیم اگر هدفمان قهرمانی باشد باید با تمام قوا به میدان برویم و این کار را هم خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز