خبرگزاری کار ایران

عضو هیچ دسته و باند و گروهی نیستم؛

مایلی‌کهن: ممنوع التصویر شدنم اهمیتی ندارد! / مملکت ما آزادتر از این حرف‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۲۷۹

خدا شاهد است به خاطر حرف‌هایم تا به حال کسی من را تحت فشار نگذاشته، باور کنید مملکت ما آزادتر از این حرف‌هاست که بخواهیم هر حرفی را یک وقت به جایی یا کسی بر می‌خورد را مطرح نکنیم.

محمد مایلی‌کهن در واکنش به اینکه اظهارات اخیرش شایعاتی مبنی بر احتمال ممنوع التصویر شدنش را به دنبال داشته، تاکید کرد: من همیشه حرفم را با شجاعت زدم و برایم اهمیتی ندارد صدا و سیما بخواهد من را ممنوع‌التصویر کند. من یکسری اعتقاداتی دارم و همیشه پای اعتقاداتم هستم و مثل خیلی‌ها کشته و مرده این نیستم که مدام روی آنتن باشم.

چهره جنجالی این روزهای فوتبال کشور درباره اظهارات اخیرش پیرامون شعار " مرگ بر آمریکا "، خواننده لس‌آنجلسی و انتقاداتش به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: کسی من را به خاطر حرف‌هایی که زدم تحت فشار نگذاشته و به نظر من مملکت ما آزادتر از این حرف‌هاست.

محمد مایلی‌کهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: بنده عضو هیچ گروه، دسته، باند و انجمنی نبوده و نیستم به خاطر همین همواره آزادانه حرف‌هایم را زده ام و ترس و واهمه‌ای از کسی نداشتم.

مایلی کهن با بیان اینکه چرا باید از اینکه درباره " داریوش " حرف زدم نگران باشم، گفت: هنوز هم اعتقاد دارم آهنگ " یاور همیشه مومن " او در زمان خودش یک آهنگ انقلابی و ضد رژیم بود.

پیشکسوت فوتبال کشور گفت: متاسفانه بعضی‌ها کاسه داغ‌تر از آتش می‌شوند و جرأت زدن حتی حرف حق را ندارند و خودشان را سانسور می‌کنند. خدا شاهد است به خاطر حرف‌هایم تابه حال کسی من را تحت فشار نگذاشته، باور کنید مملکت ما آزادتر از این حرف‌هاست که بخواهیم هر حرفی را یک وقت به جایی یا کسی بر می‌خورد را مطرح نکنیم.

وی تاکید کرد: اگر حرف شما منطقی باشد و پشتش استدلال قوی باشد چرا باید به کسی بر بخورد؟ ما اگر مملکت‌مان را دوست داشته باشیم نباید از نقدهای منصفانه نگران شویم. مملکت متعلق به مردم است و همه باید در ساختن آن سهیم باشند. اینکه کسی حرفش را نزند و خودسانسوری کند که کاری درست نمی‌شود. ما یک مملکت آزاد هستیم که حرف حساب خریدار خودش را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز