خبرگزاری کار ایران

امیدوارم پدیده و سیاه جامگان صعود کنند؛

میثاقیان: من جادوگر نیستم / همدلی در فوتبال خراسان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۹۶

کارشناسان این رشته اعتقاد داشتند پدیده شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، ولی من به بازیکنانم اعتقاد داشتم و همان زمان هم می‌گفتم ما یکی از مدعیان صعود خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در روزهای ابتدایی تشکیل تیم پدیده بسیاری از کارشناسان گمان نمی‌کردند مدعی اصلی صعود باشیم.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش یکشنبه ۴ اسفندماه باید در یزد به مصاف فولاد این شهر برود با اشاره به شرایط حساسی که در جدول لیگ دسته اول وجود دارد، اظهار کرد: از زمان تشکیل تیم فوتبال پدیده حدود ۵ ماه می‌گذرد و امروز ما به صدر جدول لیگ دسته یک تکیه زده‌ایم، بدست آوردن چنین جایگاهی در این رقابت‌ها، کار آسانی نیست.

وی افزود: در ابتدای فصل و پس از چند بازی ابتدایی و زمانی که حتی تا رده نهم جدول لیگ هم سقوط کردیم برخی اهالی فوتبال و کارشناسان این رشته اعتقاد داشتند پدیده شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد، ولی من به بازیکنانم اعتقاد داشتم و همان زمان هم می‌گفتم ما یکی از مدعیان صعود خواهیم بود.

سرمربی پدیده تاکید کرد: باور کنید این بازی‌ها در حد جام جهانی برای تیم‌های شرکت‌کننده سخت و حساس است هر بازی می‌تواند حکم مرگ و زندگی داشته باشد و تیم‌ها فقط برای پیروزی می‌جنگند. خیلی‌ها از من و تیم انتظار کارهای بزرگ دارند، ولی من جادوگر نیستم که بتوانم تیمی را که تازه ۵ ماه از تاسیس آن می‌گذرد به راحتی راهی لیگ برتر کنم.

وی با اشاره به فشاری که بر روی بازیکنان و کادر فنی تیمش وجود دارد، گفت: برای حفظ صدرنشینی باید حواس‌مان به همه چیز در طول بازی باشد، به خصوص در بازی‌های خانگی تیم‌های حریف فقط برای گل نخوردن و دفاع کردن به زمین می‌آیند و این کار را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی پدیده با رد عقیده برخی مبنی بر افت بازیکنان تیم در چند بازی اخیر، اظهار داشت: حق ما در چند بازی اخیر که به تساوی رسیدیم، برد بود و با بد شانسی نتوانستیم ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم.

وی در مورد بازی با فولاد یزد هم گفت: تیم فولاد در ابتدای فصل برای صعود بسته شده بود، ولی الان جایگاه خوبی در جدول ندارد، ما نباید این تیم را دست کم بگیریم و با قدرت و تنها برای کسب ۳ امتیاز به میدان خواهیم رفت.

میثاقیان درخصوص همسایگی دو تیم مشهدی در جدول لیگ دسته اول هم گفت: خوشحالم دو تیم همشهری صدر جدول گروه را از آن خود کرده‌اند، آرزوی قلبی من از اول فصل این بود که پدیده و سیاه‌جامگان هر دو به لیگ برتر صعود کنند.

سرمربی پدیده در پایان از جو فعلی فوتبال استان گلایه کرد و گفت: من حدود ۸ سال در مشهد نبودم و امسال باز به شهر خودم بازگشتم ولی متاسفانه می‌بینم جو همدلی که آن زمان در بین اهالی فوتبال استان وجود داشت امروز نیست. مردم در کوچه و خیابان از ما می‌خواهند تیم را به لیگ برتر برسانیم ولی شور و هیجان سابق را در بین هواداران نمی‌بینیم و شاید یکی از دلایل اصلی این امر، افت کیفیت فنی فوتبال ما باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز