خبرگزاری کار ایران

به دستور مدیرعامل؛

بلیت دیدارهای آسیایی استقلال ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۳۷

بلیت فروشی این دیدارها در جایگاه‌های بلیت فروشی استادیوم آزادی انجام می‌گیرد و هواداران برای تماشای دیدارهای استقلال نیازی به تهیه بلیت الکترونیکی ندارند.

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، از روز ششم اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، از روز ششم اسفندماه آغاز می شود که در این روز استقلال این نماینده پرافتخار باشگاهی ایران در اولین دیدار خود در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان الشباب عربستان خواهد بود.

طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه و بنا به دستور علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، تماشاگران تیم استقلال برای دیدار از بازی های خانگی این تیم در آسیا، می توانند با هزینه کمتری به استادیوم بیایند. قرار است از اولین بازی استقلال بلیت های طبقه اول استادیوم با قیمت ۶هزار تومان، طبقه دوم ۴ هزار تومان و بلیت کنار جایگاه با قیمت ۱۵هزار تومان در اختیار هواداران قرار گیرد.

این مهم بنا به دستور مدیرعامل باشگاه و برای حضور هرچه پرشورتر هواداران استقلال در دیدارهای آسیایی آبی‌پوشان انجام می‌گیرد.

گفتنی است، طبق سنوات گذشته، بلیت فروشی این دیدارها در جایگاه‌های بلیت فروشی استادیوم آزادی انجام می‌گیرد و هواداران برای تماشای دیدارهای استقلال نیازی به تهیه بلیت الکترونیکی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز