خبرگزاری کار ایران

چند خبر از اردوی سرخ‌پوشان؛

اعزام بنگر برای طب سوزنی / استراحت به سید جلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۴

وضعیت وی هر چند مطلوب ارزیابی شده اما کادر پزشکی برای بهتر شدن شرایط بنگر وی را روز گذشته(دوشنبه) برای طب سوزنی اعزام کرد تا این درمان هم روی او انجام شود.

محسن بنگر برای بهبودی دردی که در ناحیه گردن داشت، برای طب سوزنی اعزام شد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام کادر پزشکی، محسن بنگر که به دلیل درد ناحیه گردن، در هفته گذشته چند روزی در تمرینات حاضر نبود، پس از بهتر شدن شرایط به تمرینات برگشت. وضعیت وی هر چند مطلوب ارزیابی شده اما کادر پزشکی برای بهتر شدن شرایط بنگر وی را روز گذشته(دوشنبه) برای طب سوزنی اعزام کرد تا این درمان هم روی او انجام شود.

کرکری مهاجمان و دروازه‌بان‌ها در تمرین

سرخ‌پوشان از ساعت ۱۲ امروز تمرینات خود را آغاز کردند. در تمرین امروز امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و محسن مسلمان اختصاصی تمرین کردند. سید جلال حسینی هم استراحت داشت و بعد از دویدن، برنامه‌های خاص خود را دنبال کرد. تمرین امروز بعد از گرم کردن به فوتبال در نصف زمین به چهار دروازه کوچک اختصاص داشت. کارهای ترکیبی، شوت به دروازه و ارسال از جناحین از دیگر برنامه‌های تمرینی بود که توسط سرخ‌پوشان و با کرکری زیادی برای گلزنی و بین مهاجمان و دروازه‌بان‌ها انجام شد. سرخپوشان از فردا تمرینات را پشت درهای بسته انجام خواهند داد.

استراحت به سید جلال برای تیم ملی

سید جلال حسینی با توجه به محروم بودن از بازی با صبای قم، از فشار تمرینات خارج شده تا با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی، استراحت کافی داشته باشد. کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در توضیح تمرین نکردن دیروز حسینی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: سید جلال حسینی در بازی با صبا محروم است و پس از آن برای بیش از یک ماه بازی نخواهیم داشت. بعد از بازی با صبا، بازیکنان فرصت برای استراحت دارند، اما ملی پوشان درگیر تمرینات و بازی‌های تیم ملی خواهند بود و به این ترتیب بهتر دیدیم حالا که امکان لازم وجود دارد، حسینی از فشار تمرینات خارج شده و استراحت کند.

گفتنی است؛ پرسپولیس روز جمعه از ساعت ۱۶ در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال(جام خلیج فارس) در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز