خبرگزاری کار ایران

فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛

برنامه کادرفنی تیم ملی برای زیر نظر گرفتن هفته ۲۷ لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۲

کادر فنی تیم ملی، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش گیلان را از طریق دی وی دی خواهند دید.

کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان رقابت‌های هفته ۲۷ لیگ برتر را زیر نظر می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی بر اساس برنامه اعلام شده، بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر را زیر نظر می گیرند و آنالیز می‌کنند. بر همین اساس کادر فنی تیم ملی، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش گیلان را از طریق دی وی دی خواهند دید.

دیدار تیم‌های ساپیای البرز و گسترش فولاد تبریز را مهرداد خانبان زیر نظر می‌گیرد. البته خانبان شرایط چمن ورزشگاه انقلاب کرج را برای دیدار تیم‌های ملی ایران و کویت بررسی خواهد کرد.

بازی‌های تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فجر شهید سپاسی را امید نمازی و میکو کوجالا از طریق تلویزیون خواهند دید. مارکار آقاجانیان و دن گاسپار بازی تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان را در ورزشگاه می بینند و آنالیز می‌کنند. بازی تیم‌های ملوان انزلی و استقلال تهران همه اعضای کادرفنی با هم خواهند دید و بازی را زیر نظر می‌گیرند.

امید نمازی و مارکار آقاجانیان بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن تهران را از طریق تلویزیون و به صورت زنده خواهند دید. گاسپار و میکو کوجالا بازی تیم‌های مس کرمان و سپاهان را از گیرنده تلویزیونی می‌بینند و در نهایت در بازی پرسپولیس - صبای قم که روز جمعه انجام می‌شود، همه کادر فنی به ورزشگاه آزادی می‌روند و از نزدیک بازی را خواهند دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز