خبرگزاری کار ایران

بازی ما و گسترش ۶ امتیازی است؛

فنایی: استقلال من را شگفت‌زده کرد / مستحق باخت بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۷۴

باید به استقلال به خاطر این بازی خوب و نتیجه‌ای که گرفت تبریک بگویم و اگر استقلالی‌ها همین‌طور بازی کنند امسال در آسیا بهتر از سال‌های قبل نتیجه می‌گیرند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا گفت: استقلال واقعاً من را شگفت‌زده کرد.

داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال در دیداری که با‌ آنها داشتیم واقعاً من را شگفت‌زده کرد چون فوق‌العاده بازی کرد. باید به استقلال به خاطر این بازی خوب و نتیجه‌ای که گرفت تبریک بگویم و اگر استقلالی‌ها همین‌طور بازی کنند امسال در آسیا بهتر از سال‌های قبل نتیجه می‌گیرند.

وی ادامه داد: ما مقابل سایپا مستحق باخت بودیم محمدباقر صادقی دروازه‌بان ما یکی از بهترین روزهایش را سپری کرد و اگر صادقی نبود، نتیجه بدتری رقم می‌خورد. به هر حال ما به تیم صدرنشین جدول باختیم و در نیمه دوم اسیر بازی سرعتی استقلال شدیم، اما در نیمه اول خوب بودیم در مجموع بچه‌های ما تلاش کردند و از آنها راضی هستیم.

فنایی همچنین افزود: در حال حاضر در میانه جدول هستیم و با توجه به شرایطی که در این فصل داشتیم خوب کار کرده ایم بازی ما گسترش فولاد تبریز ۶ امتیازی است و می توانیم با پیروزی در این بازی در میانه های جدول بمانیم. تلاش ما این بود که در جزو تیم های بالای جدول باشیم اما یک سری کمبودها داشتیم که نتوانستیم روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهیم و عقب ماندیم. اگر برای سال آینده نقاط ضعف تیم مان را بر طرف کنیم؛ می توانیم بالای جدول باشیم امسال عملکرد خوبی داشتیم و اگر اعتماد به نفس بچه ها بالا برود؛ سایپا می تواند در سال ‌آینده بهتر نتیجه بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز