خبرگزاری کار ایران

عشق به پیراهن و هوادار مرده؛

هاشمی‌نسب: بازیکنان امروز حتی به عشق خانواده خود هم بازی نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۳۰

مشکلات فوتبال ما یکی - دو تا نیست که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم، بلکه کار از پایه خراب است و تا فوتبال خصوصی نشود، این اتفاقات و مشکلات هست.

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات فوتبال ما یکی - دو تا نیست و کار از پایه خراب است.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بحثاعتصاب بازیکنان پرسپولیس و مشکلات مالی آنها در چند روز گذشته مطرح بوده، اما مشکلات فوتبال ما یکی - دو تا نیست که بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم، بلکه کار از پایه خراب است و تا فوتبال خصوصی نشود، این اتفاقات و مشکلات هست.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران همچنین متذکر شد: دولت وظیفه ندارد برای استقلال و پرسپولیس خرج کند و این دو تیم هم حق ندارند زیر نظر دولت باشند و استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شوند تا خودشان پول در بیاورند و هزینه کنند. بازیکنان هم حق خودشان را می‌خواهند چون قرارداد بسته‌اند و پول‌شان را می‌خواهند.

وی افزود: مشکلات فوتبال ما زیاد است و امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیفتد. استقلال و پرسپولیس مردمی هستند و سرگرمی مردم همین تیم ها هستند. آن زمانی که در این ۲ تیم بازی می‌کردم، وقتی می خواستم وارد زمین شوم، فکر می‌کردم خودم هوادار هستم و قرار است در خانه بنشینم و از تلوزیون و با هزار امید و آرزو بازی تیم محبوبم را ببینم، اما الان این بازیکنان برای هوادار بازی نمی‌کنند و اصلا عشق به هوادار در آنها نیست که اگر بود، بازی دربی این‌طور بی‌کیفیت نمی شد. بازیکنان امروز حتی به عشق خانواده خودشان هم خوب بازی نمی‌کنند چه برسد به عشق آن هوادار روستایی که به عشق این تیم‌ها زندگی می‌کند.

مدافع سابق پرسپولیس گفت: وزارت ورزش می‌گوید استقلال و پرسپولیس مال دولت و وزارت ورزش است و مالک آنها هستند. اگر مالک استقلال وپرسپولیس هستند باید پولش را هم بدهند و مشکلات را رفع کنند. چرا رویانیان را که این همه زحمت می‌کشید، اینقدر اذیت کردند که رفت. این همه به رویانیان حمله کردند و این همه حرف وحدیثبرایش درست کردند در صورتی که رویانیان کارش را می‌کرد و در حال حل کردن مشکلات پرسپولیس بود. رویانیان نفوذ داشت و پول آورد امابه او گیر می دادند. در این فوتبال پول هم نتوانی بیاوری باز گیر می دهند. نمی دانم باید چکار کرد؟ در این فوتبال اگر پارتی نداشته باشی، محو می شوی. هیچ مرجعی نمی تواند مشکلات این فوتبال را حل کند. چطور والیبال، بسکتبال، کشتی و حتی هندبال ما این همه افتخار به دست می آورند اما فوتبال ما با این همه استعداد به جایی نمی رسد. از دست ما کاری برای فوتبال بر نمی آید.

وی ادامه داد: علی پروین آدم بزرگی است مخصوصاً برای پرسپولیس و امروز مدیر عامل باشگاه است. وقتی علی پروین هم نتواند پول بیاورد، همین می وشد و اعتصاب می کنندچون بازیکن دیگر با من بمیرم وتو بمیری و به خاطر رفاقت و عشق به پیراهن بازی نمی کند چون عشق به پیراهن مرده است.

هاشمی نسب در پایان گفت: آن زمان ما اصلا پول نمی گرفتیم. اسل اول قرار داد من با پرسپولیس ۳ میلیون تومان بود که خرج روزانه من هم نمی شد و سروقت هم نمی دادند و باید التماس می کردی تا ۵۰ تومان و ۷۰ تومان و ۱۰۰هزار تومان می گرفتی و در طول فصل پولت را می گرفتی اما من همیشه تمرین می کردم و دنبال اعتصاب نبودم. فقط سال سوم قرار دادم با پرسپولیس گفتم که دیگر نمی خواهم بازی کنم چون اگر بروم کارکنم، بیشتر از این در می آورم که سقف قرار داد یعنی ۱۰ میلیون تومان با من قرار داد بستند و در مجموع ۳ سال من ۱۷ میلیون تومان از پرسپولیس گرفتم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز